|
کدخبر: 187654

طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت+عکس

مرسدس GLE فیس لیفت به صورت غیررسمی با چراغ‌های کلاس S ارائه می‌شود.

خودرو طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت+عکس

مرسدس کلاس GLE قرار است به صورت فیس لیفت ارائه شود. نسل فعلی این شاسی بلند لوکس در سپتامبر ۲۰۱۸ رونمایی شد و قرار شده بود تنها تغییراتی روی آن اعمال کند، اما ظاهرا مرسدس بنز در حال آزمایش نسخه فیس لیفت شده در جاده‌های عمومی است.

نمونه اولیه مرسدس GLE برای اولین بار در ماه گذشته با کمترین میزان پنهان کاری دیده شد. در حالی که هنوز نسبتاً زود است اما می توانیم بگوییم که لیفت هم اکنون در حال انجام است، اما تنها با تغییرات اندکی نسبت به مدل فعلی خواهد بود.

عکاسان جاسوسی که طرفداران مرسدس هستند، نمونه اولیه را که به سختی بسته بندی شده بود، دیدند. بدیهی است GLE که در اینجا مشاهده می‌شود از چراغ‌های جلوی  مرسدس کلاس S استفاده می‌کند، که البته کمی متفاوت از مدل فعلی است، اما قطعاً متمایز است.

رونمایی از مرسدس GLE فیس لیفت به صورت غیررسمی با چراغ‌های کلاس S

در قسمت عقب، این رندر همچنین یک گرافیک تجدید نظر شده در چراغ عقب را نشان می‌دهد، همچنین پیرو پرچمدار Merc است. به غیر از آن، تغییرات دیگری در این خودرو دیده نمی شود که در ماه گذشته رونمایی شد. با توجه به جدید بودن این مدل کاملاً انتظار می‌رود این تغییرات روی این خودرو اعمال شود. GLE نسل جدید نیز با همان نورپردازی مدل پرچمدار کاملاً جذاب به نظر می‌رسد.

این نکته ناگفته نماند که این‌ موارد فقط ارائه‌های خیالی هستند و نمی توان این موارد را واقعی در نظر گرفت. در داخل، انتظار می‌رود که فیس لیفت GLE برخی از به روزرسانی‌ها را در کابین بدست آورد. برخی از نرم افزار‌ها می‌توانند به روزرسانی شوند، اما این فقط در مورد مدل تازه شده است.

از آنجایی که هنوز در اوایل تولید است، ممکن است اولین فیس لیفت GLE در اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ اتفاق بیفتد. سپس می‌تواند به عنوان یک مدل ۲۰۲۳ در ایالات متحده فروخته شود، در حالی که یک نسخه الکتریکی معادل آن که ممکن است نام EQE SUV را داشته باشد نیز است به تولید برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها