|
کدخبر: 186960

خداحافظی با خودروی محبوب جوانان ایرانی!

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حال حاضر ارزان ترین مدل از این خودرو و محصول شرکت ایران خودرو است.

خودرو خداحافظی با خودروی محبوب جوانان ایرانی!

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حال حاضر ارزان ترین مدل از این خودرو و محصول شرکت ایران خودرو است.تولید پژو ۲۰۶ به زودی متوقف خواهد شد و پژو ۲۰۶ جای خود را در سبد محصولات این شرکت به یک خودرو ملی ارزان قیمت می دهد. بررسی آمار بخشنامه های پیش فروش ایران‌خودرو حکایت از آن دارد که دیگر خبری از حضور آخرین بازمانده محصولات خانواده پژو ۲۰۶ یعنی خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیست.

این درحالیست که پیش از این پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در اغلب پیش فروش های ایران خودرو پای ثابت بود و بعد از توقف تولید و فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از سوی این شرکت به عنوان تنها گزینه برای متقاضیان سواری هاچ بک از ایران خودرو مورد استقبال قرار می گرفت.

حذف ۲۰۶ تیپ ۲ از حواله های پرسنلی ایران خودرو

همچنین اخیراً این خودرو از خودروهای قابل انتخاب حواله های پرسنلی این شرکت که همیشه یکی از محصولات قابل عرضه توسط شرکت به پرسنل ایران‌خودرو بود نیز حذف گردیده است.

شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از توقف تولید قریب الوقوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خبر می دهند و کانال اخبار روز خودرو نوشته است که براساس اظهارات مدیر عامل ایران‌خودرو، مقرر شده یک خودروی ارزان قیمت ملی که توسط ایران‌خودرو طراحی شده است جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ گردد.

با توجه به پیش فروش های انجام شده در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ پیش بینی می شود این مدل پژو در سال ۱۴۰۰ به متقاضیانی که آن را در دوره های قبلی پیش فروش ثبت نام کرده اند تحویل شود اما دور جدیدی از پیش فروش این خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو صورت نگیرد.

ضمن این که اگر خودروی جایگزین و در رده قیمتی ۲۰۶ تیپ ۲ به بازار معرفی نشود همچون دو مدل دیگر این خودرو یعنی پژو ۲۰۶ صندوق دار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش تقاضا و مانور دلالان و واسطه و گران شدن پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مواجه خواهیم شد.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر