|
کدخبر: 186727

قیمت روز محصولات پرتیراژ ایران خودرو + جدول

رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها برخلاف سایپایی ها اولین روز هفته را با رشد قیمت استارت زدند.

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز چهار خودرو «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشته اند و با این شرایط «سمندLX» و «سمند سورن» دو خودرویی محسوب می شوند که امروز در بازار ایران خودرویی ها تغییر قیمت نداشته اند.

رشد قیمت ایران خودرویی ها با رشد قیمت دلار در بازار صورت گرفت تا به این طریق این دو بازار در یک جهت حرکت کنند. از سوی دیگر هرچند بازار ایران خودرویی ها روند رو به رشد در بازار به خود گرفته اند، اما با توجه به تعطیلی مراکز شماره گذاری این روند نمی تواند منجر به خرید و فروش رسمی خودرو شود و در حال حاضر مبادلات به صورت وکالتی صورت می گیرد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو امروز قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» با افزایش یک میلیونی به ۲۷۰ میلیون تومان رسید. «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» هم با رشد یک میلیونی امروز ۲۱۹ میلیون تومان ارزش گذاری شد. ارزیابی های بازار نشان دهنده آن است که «۲۰۶ صندوقدار» امروز ۲۵۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷ » هم امروز با رشد یک میلیونی در بازار به ۲۳۹ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن» بدون تغییر با قیمت روز گذشته ۲۴۶ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «سمندLX » هم در بازار بدون تغییر و قیمت ۲۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.
 

ایران 26

 

منبع: اقتصادنیوز
  • ناشناس ارسالی در

    هرچه زودتر وسریعتر خدابساط سایپا وایران خودرو را جمع کند که اینقدر ااشغال تولید میکنن جوابگو هم نیستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها