|
کدخبر: 186950

هدیه لندروور به بازار خودروی چین + تصاویر

چین به خاطر پذیرایی از نسخه‌های طویل‌تر خودروهای گوناگون شناخته شده است. جدیدترین عضو این خانواده رنجروور اووک L است که به تازگی در بازار این کشور معرفی شده است.

خودرو هدیه لندروور به بازار خودروی چین + تصاویر

با طول ۴۵۳۱ میلی‌متری، اووک L جدی به‌طور قابل‌توجهی طویل‌تر از نسخه استاندارد خود با طول ۴۳۷۱ میلی‌متری می‌باشد. بدنه و فاصله بین محوری طویل‌تر باعث ایجاد فضای پای بیشتر در بخش عقب کابین شده‌اند به گونه‌ای که هم‌اکنون فضای ۱۲۵ میلی‌متری بیشتری در دسترس سرنشینان است. لندروور می‌گوید این افزایش فضا به سرنشینان اجازه می‌دهد با استفاده از صندلی‌های عقب قابل تنظیم راحتی بیشتری داشته باشند.

رنجروور اووک L همچنین به سیستم InControl OS ۲.۰ مجهز شده که طبق گفته این خودروساز بریتانیایی یک اینترفیس شامل دو نمایشگر ۱۰.۲ اینچی قابل‌مقایسه با اسمارت فون ها می‌باشند. پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی نیز از نوع فول LCD هستند.

تمامی نسخه‌های اووک L با کیت اسپورت دینامیک R و رینگ‌های ۲۰ اینچی استاندارد عرضه می‌شوند. این خودرو پیش از این در دسترس بوده و با قیمت ۴۳۰ هزار یوانی یا حدود ۶۶۴۵۰ دلاری قابل خریداری است.

هنوز مشخص نیست که اووک L در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

همان‌گونه که گفته شد بازار چین به خاطر معرفی نسخه‌های طویل از خودروهای متنوع مشهور شده است و دلیل آن نیز تقاضای مشتریان است و خودروسازان نیز با معرفی محصولات انحصاری در این بازار به دنبال کسب سهم حداکثری از بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا هستند.

از جمله این خودروها می‌توان به بیوک انویژن پلاس و فولکس‌واگن ID.۶ اشاره کرد که اولین بار در چین معرفی شد. مرسدس بنز نیز نسخه طویل‌تر E کلاس را در این کشور عرضه کرده و سری ۵ با پسوند Li نیز باب میل چینی‌ها است.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها