|
کدخبر: 186590

فوری/ زمان پیش فروش جدید سایپا با شرایط ویژه اعلام شد

هفت مدل خودرو سایپا به مناسبت عید قربان پیش فروش می شوند. یکی از این خودرو ها شاهین است که پیش پرداخت آن ۱۴۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خودرو فوری/ زمان پیش فروش جدید سایپا با شرایط ویژه اعلام شد

شرکت سایپا به مناسبت عید قربان پیش فروش هفت مدل خودرو خود را آغاز کرده است پیش پرداخت این هفت مدل بین ۵۲ تا ۱۴۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده و زمان تحویل آن هفته چهارم فروردین تا تیر ۱۴۰۱ اعلام شده است.

یکی از مدل های پیش فروش خودرو شاهین است. شاهین مدل جدید در میان سایر خودرو ها است. سایپا در معرفی شاهین عنوان کرده کرده است: شاهین نامی فارسی است که در فرهنگ لغت دهخدا به نوعی پرنده‌ی شکاری از خانواده‌ی باز منتسب شده است و استایل مدل سدان به عنوان اولین خودروی تولید شده از این پلتفرم با الهام از این پرنده‌ی شکاری طراحی شده است. شاهین با استفاده از موتور ۱۴۹۷ سی سی M۱۵ Turbo Charger، گیربکس دستی ۵ سرعته و طراحی بدنه با استفاده از فولادهای با استحکام بالا، به بازار عرضه شده است

شاهین یک سدان جمع‌وجور خانوادگی شهری به حساب می‌آید و اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به معرض نمایش عموم درآمد. این سدان بر اساس پلتفرم سایپا sp۱۰۰ طراحی و توسعه یافته است شاهین شباهت‌های زیادی به محصول چینی ولکس c۳۰ داشته و می‌توان این طور برداشت کرد که احتمالا سایپا با به روزآوری پلتفرم ولکس سی ۳۰ اقدام به طراحی شاهین کرده باشد.

پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای شاهین در طرح جدید ۱۴۶ میلیون تومان است و مابقی از ثبت نام کنندگان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان اخذ می شود.

 

شاهین

ارسال نظر