|
کدخبر: 186253

وانت پرطرفدار و ارزان در راه بازار + تصاویر

حدود یک ماه از معرفی فورد ماوریک ۲۰۲۲ می‌گذرد.

خودرو وانت پرطرفدار و ارزان در راه بازار + تصاویر

این پیکاپ جمع‌وجور طی چند روز پس از معرفی توانست نظر ۳۶ هزار خریدار بالقوه را به خود جلب کند و از اواخر امسال هم روانه بازار خواهد شد. مشتریان می‌توانند نسخه فرست ادیشن از ماوریک را بخرند که هنوز جزییات کامل آن منتشر نشده اما یکی از وب‌سایت‌های طرفدار این خودرو به اطلاعاتی از این پیکاپ جدید دست یافته است.

فورد تاکنون چیز زیادی درباره ماوریک فرست ادیشن نگفته و تنها به اعلام اینکه خودروی یاد شده تنها در نخستین سال عرضه از آن تولید می‌شود بسنده کرده است. رنگ بدنه قرمزرنگ انحصاری ماوریک فرست ادیشن می‌باشد. این برند همچنین اظهارکرده بهای ماوریک موردبحث ۱۴۹۵ دلار بیشتر بوده و از عناصر مشکی در بدنه نیز برخوردار خواهد شد.

وانت

اطلاعات جدید نشان می‌دهند این عناصر مشکی‌رنگ شامل پکیج گرافیکی روی کاپوت و بخش پایینی درب‌ها خواهند بود. سقف نیز به رنگ مشکی براق درآمده است. از دیگر تغییرات ظاهری این پیکاپ می‌توان به آینه‌بغل‌های مشکی، پوشش محفظه بار، دستگیره‌های درب همرنگ بدنه و رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی اشاره کرد. ماوریک فرست ادیشن بر پایه تریم لاریات از این پیکاپ شکل گرفته است.

ماوریک در جایگاهی پایین‌تر از رنجر قرار می‌گیرد. این پیکاپ جدید که از زیرساختی مشترک با فورد اسکیپ و برانکو اسپورت برخوردار است گزینه‌ای ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. نسخه پایه ماوریک از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری هیبریدی با قدرت ۱۹۱ اسب بخار سود می‌برد.

فورد فعلاً به زمان تولید این پیکاپ اشاره‌ای نداشته هرچند تایید کرده عرضه آن از پاییز امسال میلادی شروع خواهد شد. اگرچه نرخ ماوریک می‌تواند به ۴۲۸۳۵ دلار نیز برسد اما بهای پایه آن ۱۹۹۹۵ دلار است که آن را به یکی از ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی بازار تبدیل می‌کند.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها