|
کدخبر: 186090

شاسی بلند بی نظیر ژاپنی از راه رسید / قیمت فقط ۱.۳ میلیارد تومان!

لکسس RX در مدل سال ۲۰۲۰ خود به‌روزرسانی ملایمی را تجربه کرد اما این تغییرات در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت تغییرات قابل‌توجهی را ایجاد کردند.

 هم‌اکنون نسخه سه ردیفه این شاسی‌بلند لوکس با نسخه سفارشی جدیدی معرفی شده تا خریداران بیشتری جذب RX L شوند.

لکسس RX L بلک لاین به خانواده رو به رشد این تریم شامل ES، UX و RC پیوسته و دارای بهبودهایی در ظاهر خود است. این خودرو بر پایه پکیج پریمیوم شکل گرفته و می‌توان آن را به‌صورت استاندارد و رنگ خاکستری یا سفید سفارش داد. رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی به همراه پیچ و مهره‌ها، جلوپنجره، آینه‌ها، لوگوها و عناصر پایینی سپر همگی با رنگ مشکی تکمیل کننده تغییرات ظاهری این قدبلند ژاپنی هستند.

همین طرح تیره رنگ وارد کابین نیز شده و دوخت آبی‌رنگ نیز روی صندلی‌هایی با پوشش چرم مشکی بکار رفته است. همین طرح آبی‌رنگ در کنسول مرکزی، دسته‌دنده، فرمان و بخش بالایی پشت آمپرها دیده می‌شود. به این موارد باید کف‌پوش کابین و محفظه بار مشکی را نیز اضافه کرد.

خریداران می‌توانند این خودرو را تا چند روز دیگر سفارش دهند هرچند بهتر است عجله کنند زیرا لکسس تنها ۴۹۵ دستگاه از RX L بلک لاین را تولید خواهد کرد که ۳۸۹ دستگاه آن‌ها دارای پیشرانه بنزینی بوده و ۱۰۶ دستگاه نیز از پیشرانه هیبریدی استفاده خواهند کرد. قیمت مدل درون‌سوز از ۵۲,۰۳۰ دلار ( ۱.۳ میلیارد تومان) شروع می‌شود درحالی‌که برای مدل هیبریدی باید ۵۵,۲۹۰ دلار پرداخت کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    در ایران مظلوم 13000000000

  • ایمان ارسالی در

    درود برملت ایران این ماشین بیاد تو ایران میشه ۴چهار ملیارد مرگ بر دولت بی لیاقت که قدر این مردم خوبو نمیدونه

ارسال نظر