|
کدخبر: 183262

این شاسی بلند بی‌نظیر است + تصاویر

تولید لندروور دیفندر جدید فعلاً به خاطر کمبود نیمه‌رساناها متوقف شده اما این امر به معنی دست روی دست گذاشتن تیونرها نیست. منهارت جدیدترین شرکتی است که روی این شاسی‌بلند بریتانیایی کار کرده و البته مدل ۵ درب ۱۱۰ را انتخاب نموده است.

خودرو این شاسی بلند بی‌نظیر است + تصاویر

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت عمده تمرکز این تیونر روی توانایی‌های داخل جاده‌ای دیفندر بوده تا ویژگی‌های آفرود آن و دلیل این امر نیز استفاده از رینگ‌های بزرگ ۲۴ اینچی با طرح خاکستری و لاستیک‌های پهن می‌باشد. منهارت البته رینگ‌های ۲۲ اینچی را نیز ارائه می‌کند که برای بحث آفرود بهتر خواهد بود.

لندکروز 2

به‌منظور ایجاد فضای کافی برای نصب این چرخ‌های بزرگ منهارت دستی هم بر سر و روی گلگیرها کشیده و سیستم تعلیق بادی را نیز تغییر داده تا ارتفاع خودرو ۳۰ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شود. این شرکت همچنین در کابین نیز از پوشش چرم و آلکانترا بهره برده است.

لندکروز3

پوشش پیشرانه رنگی خبر از تغییرات بزرگی در قلب آهنین ۶ سیلندر ۳ لیتری مدل P۴۰۰ می‌دهد. با یک بهبود نرم‌افزاری ساده این پیشرانه قدرت ۵۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۱۰ نیوتون متری تولید می‌کند. ارقام یاد شده کاملاً به مشخصات پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار معرفی شده در چند ماه پیش نزدیک است.

لندکروز4

منهارت اشاره‌ای به پرفورمنس دیفندر خود نکرده اما باید گفت نسخه استاندارد این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعتی دارد. تکمیل‌کننده تغییرات این قدبلند توانا هم استفاده از اگزوز فولادی سفارشی با خروجی‌های کربنی یا سرامیکی است. همچنین سیستم ترمز نیز ارتقا یافته تا توانایی بهتری در توقف این شاسی‌بلند داشته باشد.

لندکروز5لندکروز6

لندکروز8لندکروز7

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها