|
کدخبر: 177042

لندکروز خاص و جدید از راه رسید + تصاویر

تویوتا اقدام به بهبود لندکروزر پرادو در ژاپن کرده و نسخه جدید سالگرد ۷۰ سالگی آن را معرفی نموده است.

خودرو لندکروز خاص و جدید از راه رسید + تصاویر

اگرچه جزئیات مربوط به پرادو سالگرد ۷۰ سالگی منتشر نشده اما گفته می‌شود این خودرو با ۵ رنگ بدنه شامل رنگ منحصربه‌فرد سبز تیره عرضه خواهد شد.

لندکروز۱

به‌روزرسانی‌های متنوعی برای این آفرودر ژاپنی در نظر گرفته شده است. برای مثال رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی و عناصر کرومی برای برخی بخش‌ها همچون آینه‌ها و ریل‌های سقف از این جمله هستند. درب پشتی نیز پذیرای نشان سالگرد ۷۰ سالگی شده است.

لندکروز۲

با نگاهی به داخل کابین شاهد چرم قهوه‌ای روی صندلی‌های جلو و عقب و بخش‌هایی از پانل درب‌ها و تونل گیربکس خواهیم بود. تویوتا همچنین کف‌پوش‌های جدید و نشان‌های سالگرد ۷۰ سالگی را داخل این شاسی‌ بلند مشهور در نظر گرفته است.

خریداران ژاپنی می‌توانند لندکروزر پرادو سالگرد ۷۰ سالگی را با پیشرانه ۲.۷ لیتری بنزینی ۱۶۰ اسبی یا ۲.۸ لیتری توربودیزل ۲۰۱ اسب بخاری سفارش دهند. هر دو پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کنند.

لندکروز۳

معرفی این نسخه سفارشی از پرادو در زمانی صورت می‌گیرد که تویوتا آماده پرده‌برداری رسمی از نسل جدید لندکروزر می‌شود. اگرچه طراحی بدنه نسل جدید این خودرو نسبت به مدل قبلی تفاوت چشمگیری ندارد اما انتظار می‌رود لندکروزر تازه‌نفس تغییرات زیرپوستی زیادی را تجربه کند.

 

منبع: پدال

ارسال نظر