|
کدخبر: 182449

«عروس» خودرو لوکس مردم روسیه! + تصاویر

در ساخت سنات، مهندسان روسی از الگوهای خودروهای تشریفاتی رولزرویس استفاده کرده اند.

خودرو «عروس» خودرو لوکس مردم روسیه! + تصاویر

اخیرا  تولید خودروی ملی روس ها به نام عروس/ اروس سنات Aurus Senat در کارخانه ی فورد سولرز در الابوگای تاتارستان شروع شد. ولادمیر پوتین به شکل ویدئو کنفرانس در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرد و گفت این خودرو در بالاترین تیراژ ممکن تولید خواهد شد.

رئیس جمهوری روسیه با اعلام این که خودش از این خودرو استفاده و باره با آن رانندگی کرده، اظهار داشت: «اطمینان دارم خودروهایی که در کارخانه آئوروس ساخته می‌شود، متقاضی زیاد خواهد داشت.»

عروس/اروس به عنوان یک خودروساز روسی شناخته می شود که در زمینه تولید محصولات لوکس و سفارشی فعالیت دارد و پیش از این، خودروهای تشریفاتی دولت روسیه را تامین می کرده است.

عروس-سنات2

حال مدیران این خودروساز برنامه دارند تا با تیراژ ۱۵۰ دستگاه در سال، فروش سنات را به اشخاص حقوقی هم آغاز کنند. آروس در برنامه ریزی های خود، هدف گذاری بازار ۱۰ هزار دستگاه در سال را انجام داده و در ماه های آتی، برنامه دارد تا نمایندگی های خود را در شهرهای مهم جهان افتتاح کند.

در ساخت سنات، مهندسان روسی از الگوهای خودروهای تشریفاتی رولزرویس استفاده کرده اند و کمپانی پورشه و بوش نیز مهندسی و تامین قطعات پیشرانه این خودرو را بر عهده گرفته است.

عروس-سنات3

سنات دارای پیشرانه ۴٫۴ لیتر ۸ سیلندر توربو است که ۵۹۸ اسب بخار را با گشتاور ۹۴۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک، این قدرت را به چرخ های جلو و عقب می رساند. شتاب کمتر از ۶ ثانیه نیز باعث شده تا این خودرو با وزن نزدیک به ۳ تن، قدرت مانور قابل توجهی را داشته باشد.

  • اکبر ارسالی در

    برادر من ، اوروس به ترکی همون روس میشه م ثلا ترکا به رضا ، ایرضا میگن معمولا به ا سم هایی که با (ر) شروع میشن یه (ا) اضافه میشه معنی این کلمات میشه (روس صنعت )

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها