|
کدخبر: 182279

اجاره خودرو و مزایای آن

اجاره خودرو و داشتن یک ماشین کرایه‌ای عالی می‌تواند سفر هر شخصی که به تعطیلات یا سفر کاری می‌رود را به امری استثنایی و سفری به یاد ماندنی ارتقا دهد. اجاره خودرو یک فعالیت سرگرم کننده برای اشخاصی است که وقت خود را برای اطلاع از آپشن‌های خودرو، یافتن قیمت مناسب و بحث در مورد هزینه و نیاز به بیمه اتومبیل اختصاص می‌دهند. این امر توسط مؤسسات کرایه و اجاره خودرو یا آژانس کرایه اتومبیل انجام می‌گیرد که شرکت‌هایی هستند شغلشان اجاره ماشین برای مدت زمان کوتاه یا بلند مدت و عموماً از چند ساعت تا چند هفته می‌باشد. در این گزارش سعی شده تا در مورد این شغل و روش اجاره ماشین و مزایای این کار توضیحاتی ارائه شود. پس به علاقمندان اجاره خودرو پیشنهاد می‌شود تا پایان گزارش ما را همراهی بفرمایید.

چه افرادی اقدام به اجاره ماشین می‌کنند؟

اگر شخصی تصمیم به رفتن به تعطیلات یا انجام یک رویداد خاص  و یا  یک مسافرت تجاری  دارد و یا در دوره‌ای است که به وسیله نقلیه موقت نیاز دارد، معمولاً اقدام به اجاره خودرو بر اساس نیاز خود می‌نماید و روند این اجاره خودرو در همه مؤسسات از چند قانون استاندارد پیروی می‌کند.

مزایا اجاره خودرو

اجاره خودرو می‌تواند مزایای بسیار زیادی با خود به همراه داشته باشد که در این جا به برخی از این مزایا اشاره خواهد شد:

  • نیاز موقت به وسیله نقلیه برای رفتن به تعطیلات
  • نگهداری ماشین شخصی خود در پارکینگ
  • آزادی حرکت بدون نگرانی ازقیمت تاکسی، برنامه یا توقف اتوبوس
  • پس انداز پول به خاطر اجاره یک هتل در خارج شهر به جای داخل شهر و در عوض استفاده از ماشین اجاره‌ای برای رفت و آمد همراه با آزادی جابجایی و حمل و نقل
  • کیفیت زندگی و راحتی کار در مسافرت
  • آسایش به همراه آزادی عمل در سفر و امکان بازدید از مکان های دور دست، مسیرهای پیاده روی یا رستوران‌هایی با منظره زیبا
  • قیمت پایین و مقرون به صرفه به دلیل رقابت بین دفاتر و شرکت‌های کرایه اتومبیل
  • بالا بردن توان مالی با پس انداز پول خرید خودرو و معاف از پرداخت هزینه‌های بیمه، پارکینگ، چک‌های مکانیکی، لاستیک و ...
  • مسافرت کم هزینه با ترکیب پروازهای کم هزینه و کرایه ماشین در فرودگاه
  • کرایه اتومبیل اتوماتیک جهت امتحان کردن چگونگی استفاده از این ماشین‌ها و مقایسه عملکرد با ماشین‌های دنده‌ای قبل از خرید ماشین اتوماتیک
  • اجاره خودرو شیک وعالی برای یک جلسه کاری
  • اجاره ماشین‌هایی با بیش از هفت صندلی برای سفر با دوستان جهت صرفه جویی در مصرف سوخت و لجستیک و راحتی با دوستان
  • اجاره خودرو با صندلی کودک جهت سفر با کودکان

با توجه به این که تهران، اصفهان و کرج از شهرهای بزرگ کشور هستند، این پتانسیل را دارند که جهت پوشش‌دهی همه مناطق این شهرها از مؤسسات کرایه اتومبیل فعال این شهرها برای اجاره خودرو لوکس مورد علاقه خود کمک گرفت. در این مؤسسات تمرکز بیشتر بر روی خدمات ارائه شده با استفاده از ناوگان با کیفیت و به روز می‌باشد و با سرویس‌های لوکس اجاره خودرو خود در کنار متقاضیان عزیز می‌باشند.

از معروف‌ترین مؤسسات اجاره خودرو در تهران و سایر کلان شهرهای کشور، مؤسسه سِپریس در حوزه فعالیت اجاره آسان خودرو می‌باشد که سیستم اجاره خودرو آن به صورت آنلاین، پل ارتباطی است میان میزبان و مهمان خودرو. از طریق سپریس می‌توان در هر تاریخی و از بین لیست خودروهای موجود، ماشین مورد نظر را اجاره نمود. از مزیت‌های این سایت آنلاین اجاره خودرو، سیستم ثبت خودرو جهت اجاره برای متقاضیان اجاره خودرو در این امکان است که کسب و کار پردرآمدی را برای صاحبان خودرو ایجاد می‌کند.

از ویژگی‌های سایت و مؤسسه اجاره خودرو سپریس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تضمین بیمه که در صورت خرابی، تصادف و مشکلات این چنینی بیمه جبران خسارت خواهد کرد.
  • تنوع در انتخاب بین گزینه‌های مختلف، قیمت، مدل و شرایط متنوع
  • پشتیبانی 24 ساعته برای حل مشکلات احتمالی و در شرایط اضطراری و در هر ساعتی از شبانه‌روز
  • تخمین درآمد ماهیانه و کسب درآمد از اجاره ماشین مالک با شرایط خود مالک و ثبت رایگان در سایت و اجاره خودرو به تعداد روزهای تعیین شده در تاریخ‌های مدنظر و قیمت انتخابی از سمت مالک و با بررسی کامل شخص مهمان از طرف مالک همراه با تضمین بیمه از سوی سپریس

قوانین و مقررات سپریس

همان طور که گفته شد سامانه سپریس، پلتفورمی است جهت اجاره‌ خودرو به صورت آنلاین و این شرکت صرفا تحت شرایط خاصی خدمات خود را ارائه می‌دهد. بنابراین در صورت تمایل به اجاره دادن خودروی خود یا اجاره کردن خودروی دلخواه خود لازم است که در بخش قوانین ومقررات سپریس، این قوانین مطالعه شود؛ زیرا قبول قوانین و مقررات ذکر شده در ادامه، برای میزبان و مهمان الزامی می‌باشد. بر این اساس ضروری است پیش از پیوستن به کاربران سپریس و استفاده از خدمات این شرکت، این موارد که در سایت آمده است؛ به دقت مطالعه شود. ثبت‌نام و استفاده از سپریس به‌منزله‌ی قبول تمامی شرایط و مقررات آن می‌باشد و هرگونه اعتراض یا ادعا پس از استفاده از این سامانه بدون اعتبار خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آنلاین سپریس

سامانه اجاره آنلاین خودرو سپریس، پل ارتباطی است بین میزبان و مهمان؛ جایی که مهمان می‌تواند ماشین دل‌خواهش را در هر زمانی از بین صدها خودروی پیشنهادی پیدا کند و میزبان از اجاره خودروی خود کسب درآمد نماید. سپریس سعی دارد برای معاملات اجاره خودرو بستری امن فراهم کند تا میزبان و مهمان، با اطمینان بیشتر ماشین اجاره دهند یا اجاره کنند. هدف این سامانه این است که قیمت‌های اجاره خودرو شفاف‌تر شوند، خسارت‌های احتمالی کاهش پیدا کنند و معاملات با اطمینان خاطر بیشتری انجام شوند و برای رسیدن به هدف‌ خود دامنه  فعالیت خود را از اجاره خودرو در تهران شروع نموده و اکنون در ادامه راه با حمایت شما امکان اجاره آنلاین خودرو را به شهرهای دیگر از جمله اجاره خودرو در اصفهان و اجاره خودرو در کرج اضافه نموده است. از طرفی این سایت شرایطی را برای افراد فراهم آورده که اگر تمایل به اجاره دادن خودروی خود هستند، می‌توانند با این مجموعه‌ی در تماس بوده و از نحوه‌ی واگذاری خودروی خود اطلاع کسب کنند و از سودی که بابت اجاره‌ی خودرو عایدشان می‌شود بهره‌مند شوند.

آدرس دفتر:

شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان سعدی، کوچه ناخدا همتی، پلاک ۸، واحد ۶

شماره تماس:

02188567759 , 09391414574

آدرس سایت سامانه: sepris.com

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها