|
کدخبر: 180310

بوگاتی خریدار پیدا کرد؟

اولین گزارش‌ها در رابطه با احتمال تصاحب بوگاتی توسط ریماک در سپتامبر سال گذشته منتشر شدند.

خودرو بوگاتی خریدار پیدا کرد؟

در آن زمان، نشریه آلمانی «منیجر مگزین» اعلام کرد که ممکن است این معامله ظرف چند ماه آینده نهایی شود. در همین حال، در مارس ۲۰۲۱ هم مت ریماک اعلام کرد که این شرکت در حال مذاکره با پورشه برای سرمایه‌گذاری استراتژیک و کسب سرمایه‌ای بین ۱۵۷ تا ۱۸۱ میلیون دلار است. حال نیز بار دیگر بحث خرید بوگاتی توسط ریماک مطرح شده است.

همان نشریه منیجر مگزین اکنون گزارش کرده است که ریماک به‌زودی بوگاتی را در اختیار خواهد گرفت که این گزارش به شایعات قبلی قوت بخشیده است. به گفته رویترز، این معامله از طریق سرمایه‌گذاری مشترک (جوینت ونچر) ریماک با پورشه انجام خواهد گرفت که سهم طرف کروات در آن ۵۵ درصد و سهم پورشه ۴۵ درصد خواهد بود. پیش‌ازاین هم ریماک اعلام کرده بود که سهام پورشه در این شرکت افزایش خواهد یافت اما هیچ‌گاه این سهم به ۵۰ درصد نخواهد رسید و ریماک مستقل باقی می‌ماند.

فعلاً اطلاعات بیشتری در این رابطه در دست نیست و شرکت‌های سعی دارند همه‌چیز را مخفی نگه دارند اما وقتی در کمتر از یک سال، سه مرتبه گزارش‌های یکسانی دراین‌باره منتشر می‌شود، این باور را ایجاد می‌کند که حداقل بخشی از این شایعات صحت دارند. بااین‌حال، فعلاً باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر بمانیم تا ببینیم نهایتاً بوگاتی به دست ریماک خواهد افتاد یا خیر.

بوگاتی-خودرو-1

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها