|
کدخبر: 179190

شاسی بلند جدید کیا از راه رسید + تصاویر

کیا تلوراید تنها چند سال است که در بازار حضور دارد و کره‌ای‌ها برای مدل سال ۲۰۲۲ این خودرو تغییرات وسیع یا حتی فیس لیفتی ملایم را تدارک ندیده‌اند اما در صورتی که اطلاعات منتشر شده صحیح باشند به راحتی خواهیم توانست این خودرو را از مدل‌های سال پیش تشخیص دهیم.

خودرو شاسی بلند جدید کیا از راه رسید + تصاویر

گفته می‌شود تلوراید ۲۰۲۲ دارای برخی تغییرات در بدنه از جمله لوگوی جدید کیا خواهد بود. این لوگوی جدید در مرکز جلوپنجره تلوراید خواهد نشست و کاملاً هم در معرض دید خواهد بود چراکه جلوپنجره تلوراید ۲۰۲۲ رنگ مشکی به خود خواهد گرفت. این جلوپنجره در مدل‌های LX تریم کروم خواهد داشت و دیگر تریم ها از نوار کروم ساتین در اطراف جلوپنجره استفاده خواهند کرد. البته مدل نایت فال ادیشن در همه نقاط جلوپنجره رنگ تیره خواهد داشت.

تلوراید۲

البته اخبار بزرگ‌تر به کابین اختصاص دارند. اگر اخبار منتشر شده درست باشند خریداران تلوراید می‌توانند انتظار تجهیزات بیشتری همچون نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با عملکردهای بیشتر را داشته باشند. همچنین ناوبری، کنترل تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، کروز کنترل هوشمند و دستیار رانندگی کیا در بزرگراه نیز به‌صورت استاندارد در همه تریم‌ها وجود خواهند داشت. انتظار نمی‌رود کیا تا زمان معرفی رسمی تلوراید ۲۰۲۲ صحت این اطلاعات را تائید کند.

البته دلیلی برای رد این اطلاعات وجود ندارد زیرا قطعاً کیا لوگوی جدید خود را در محصولات بیشتری بکار خواهد برد. از نظر تجهیزات نیز تلوراید پیش از این شاسی‌بلند بسیار محبوبی بوده و اضافه کردن تجهیزات بیشتر برای حفظ روند موفقیت این خودرو منطقی به نظر می‌رسد.

یکی از نقاط مبهم درباره تلوراید ۲۰۲۲ قیمت این خودرو است که با توجه به افزوده شدن تجهیزات استاندارد بیشتر احتمالاً این خودرو افزایش قیمت خواهد داشت مخصوصاً اینکه برخی نمایندگی‌های کیا قبلاً این خودرو را با قیمت بیشتری نسبت به قیمت رسمی عرضه کرده‌اند.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها