|
کدخبر: 178737

ورود خودرو لوکس و جذاب به بازار ایران + عکس و تصویر

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی شرکت خودروسازی چری رسما از ورود خودرو تیگو ۸پرو به عنوان لوکس ترین محصول این شرکت طی چند ماه آینده در ایران خبر داد.

خودرو ورود خودرو لوکس و جذاب به بازار ایران + عکس و تصویر

"تیگو۸ پرو" که اخیرا در بازار چین و بازارهای برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری معرفی و عرضه شده است یک شاسی بلند لوکس ۷ نفره است که با طول ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر ، ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلی متر می تواند به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد.

جلوپنجره این خودرو که حالت الماس گونه دارد جلوه خاصی به آن داده و حس یک شاسی بلند به روز را تداعی می کند. موتور بکار رفته در این خودرو نیز از ۲ لیتری توربو شارژ بوده که توان تولید ۱۷۰ اسب بخار را دارد.

همچنین گیربکس تیگو ۸ پرو نیز از نوع CVT نسل جدید ۹ سرعته است که توان موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به وجود ایربگ های جلو، جانبی، پرده ایی، دوربین ۳۶۰ درجه اچ دی وتهویه مطبوع دارای فیلتر N۹۵ که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می کند اشاره کرد.

"تیگو۸"سال گذشته در بازار چین موفق به فروش حدود ۱۴۰ هزار دستگاه شد که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق می باشد.همچنین از ابتدا عرضه" تیگو۸ پرو "تا کنون حدود ۳۰۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.

شرکت مدیران خودرو ابتدا بنا داشت تا "تیگو ۸ "را به عنوان محصول جدید وارد بازار ایران کند که در ادامه ترجیح داد تا نوع جدید تر و به روزتر این خودرو که "تیگو ۸ پرو" است را روانه بازار ایران کرده که در همین راستا نیز چندین دستگاه از این خودرو هم اکنون وارد ایران شده و در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید در کشور است.

آن طور که از شرکت مدیران خودرو خبر می رسد این خودرو پس از اخذ تاییده های لازم و مجوز شماره گذاری تا چند ماه آینده به طور رسمی در ایران تولید و روانه بازار خواهد شد.

هنوز در مورد قیمت این محصول اظهار نظر رسمی از سوی مسئولان این شرکت نشده اما پیش بینی ها حاکی است که جدید ترین محصول کمپانی چری با قیمت بالای ۱ میلیارد تومان روانه بازار خواهد شد.

منبع: ایران جیب
  • حسین ارسالی در

    سلام، فکر کنم تیگو ۸ پلاس باشه نه پرو،

ارسال نظر