|
کدخبر: 176838

جراحی لامبورگینی توسط منصوری!

لامبورگینی اوروس احتمالاً جزو محبوب‌ترین خودروها برای منصوری است. شاید هم اوروس جزو بهترین قربانی‌ها برای این تیونر باشد! این اوروس شاید آن چیزی نباشد که دنبالش هستید. در واقع منصوری درست نقطه مقابل وناتوس معرفی شده در سال پیش را ارائه کرده است.

خودرو جراحی لامبورگینی توسط منصوری!

درحالی‌که وناتوس منصوری جذابیت‌های زیادی داشت این اوروس در قطر کاملاً جنجالی بوده و طرفداران لامبورگینی قطعاً انتقادات زیادی به آن خواهند داشت. کابین بنفش‌رنگ اوروسا نیز گویای همه‌چیز است.

لامبورگینی-اوروس-2

همان‌گونه که می‌بینید این طرح بنفش‌رنگ همه‌چیز کابین را تحت تأثیر قرار داده است. از داشبورد گرفته تا فرمان و حتی کف‌پوش‌ها به این رنگ درآمده‌اند. شاید برخی افراد این طرح را دوست داشته باشند اما اکثر افراد هماهنگی خاصی بین اوروس و رنگ بنفش نخواهند یافت. البته قطعاً رنگ بنفش اوروس برای جیمی هندریکس لذت‌بخش بوده اما خب در نهایت همه‌چیز به افراد بستگی دارد.

البته استفاده از رنگ بنفش تنها مختص کابین نبوده است. اگرچه این اوروس رنگ بدنه سفید داشته اما عناصر بنفش‌رنگ در برخی بخش‌های بدنه همچون آینه‌بغل‌ها و درب‌ها دیده می‌شوند. حتی کالیپرهای ترمز نیز به رنگ بنفش درآمده‌اند.

لامبورگینی-اوروس-3

از نظر فنی اوروس منصوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مدل قبلی وناتوس از کیت P۸۱۰ استفاده کرده بود. قدرت نهایی این مدل از ۶۴۱ به ۸۳۸ اسب بخار و گشتاور نیز از ۸۵۰ به ۱۰۰۰ نیوتون متر رسیده بود.

فعلاً قیمت این قدبلند ایتالیایی مشخص نشده اما ما هم می‌دانیم که شما به چه چیزی فکر می‌کنید.

لامبورگینی-اوروس-4

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها