|
کدخبر: 175466

اعلام قیمت ۴ خودرو سایپا

قیمت جدید کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا نرخ تیبا ۲ SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به نرخ ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

خودرو اعلام قیمت ۴ خودرو سایپا

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در فروش فوق العاده محصولات سایپا، قرعه کشی این طرح شنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح فروش کوییک دنده‌ای و کوییک آر به همراه تیبا ۲ تیپ SX و وانت ۱۵۱ با نرخ قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به‌دست مشتریان می‌رسند.

قیمت خودرو‌ها بر اساس مصوبه اخیر شورای رقابت تعیین شده است. این طرح فروش به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، فرآیند اولیه ثبت نام را طی کنند. درحال‌حاضر همچنان فرآیند ثبت نام خودرو‌ها بر اساس مصوبه‌های کمیته خودرو است و قوانین قبلی برای خرید خودرو همچنان باقی است.

با آغاز فروش فوری محصولات سایپا مشخص شد که نرخ جدید کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا نرخ تیبا ۲ SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به نرخ ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها