|
کدخبر: 169718

قیمت محصولات پرطرفدار سایپا ریخت +جدول

محصولات پرطرفدار سایپا امروز ۱۱ اردیبهشت ماه۱۴۰۰ در بازار با افت ۲ تا ۴ میلیون تومان در بازار معامله شدند.

خودرو قیمت محصولات پرطرفدار سایپا ریخت +جدول

افت قیمت دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت محصولات سایپا در بازار را به آن نسبت می دهند. از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.براساس رصد بازار بیشترین افت قیمت در بازار محصولات سایپا به «تیبا۲» اختصاص داشته و این خودرو امروز با افت ۴ میلیونی در بازار با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان معامله شد.

ارزیابی های صورت گرفته همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «کوییکR » امروز به ۱۵۴ و «کوییک معمولی» نیز به ۱۴۷ میلیون تومان در بازار رسید. امروز «کوییکR » افت دو میلیونی قیمت را تجربه کرد و «کوییک معمولی» نیز افتی یک میلیون تومانی در بازار به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا مدل «صندوقدار» این خانواده نیز امروز در بازار افت دو میلیون تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۲۳ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.
 

سایپا-جدول

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر