|
کدخبر: 174798

قیمت محصولات ایران خودرو کاهشی شد+ جدول

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که برخی از محصولات ایران خودرو امروز ۳ خرداد ۱۴۰۰ برخلاف سایپایی‌ها با افت قیمت روبرو بوده اند.

خودرو  قیمت محصولات ایران خودرو کاهشی شد+ جدول

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که برخی از محصولات شرکت ایران خودرو امروز با افت یک میلیونی قیمت روبرو بودند، در این خصوص می توان به «سمند LX» و «پژو ۲۰۶ تیپ دو» اشاره کرد که امروز اندکی طعم ارزانی را چشیدند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷ » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات خانواده سمند امروز «سمند LX» با افت یک میلیونی و با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان در بازار معامله شد. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات این خانواده امروز تغییر قیمتی نداشتند. در این خصوص می توان به «سمندLX با موتورEF۷» اشاره کرد که امروز با قیمت ۱۹۹ میلیون و سمند سورن با قیمت ۲۴۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس رصد بازار خودرو قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز در بازار افتی یک میلیون تومانی داشت و در بازار قیمت آن به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» بدون تغییر در بازار ۲۵۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. همچنین مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 3

منبع: اقتصادنیوز
  • ناشناس ارسالی در

    خودروی که ۲برابرکارخانه دربازارقیمت دارد چه معنی دارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها