|
کدخبر: 166056

این ب ‌ام ‌و مخصوص ژاپنی هاست!

ب‌ام‌و نسخه جدیدی از سری ۸ گرن کوپه با نام کالکتورز ادیشن را برای بازار ژاپن معرفی کرد.

خودرو این ب ‌ام ‌و مخصوص ژاپنی هاست!

این خودرو فقط با تریم ۸۴۰i گرن کوپه در دسترس بوده و بنابراین نیروبخش آن پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر می‌باشد.

کالکتورز ادیشن با چهار رنگ قرمز، مشکی، خاکستری و آبی عرضه می‌شود. صرف‌نظر از رنگ انتخابی، این خودرو به‌صورت استاندارد دارای پکیج M اسپورت، رینگ‌های ۲۰ اینچی دو رنگ و پوشش چرم سفید مرینو با سقف آلکانترا است.

سری ۸ گرن کوپه کالکتورز ادیشن در ژاپن قیمت ۱۵ میلیون ینی یا معادل حدود ۱۴۵ هزار دلاری دارد. ب‌ام‌و فعلاً نگفته که چه تعداد از این خودرو را روانه بازار ژاپن خواهد کرد.

ب‌ام‌و-ژاپنی۲

۸۴۰i گرن کوپه در بازارهای جهانی به‌صورت دیفرانسیل عقب و با گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک عرضه شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت قابل‌احترام ۵.۲ ثانیه‌ای دارد. البته در صورت انتخاب سیستم چهار چرخ محرک سفارشی این زمان به ۴.۹ ثانیه کاهش می‌یابد. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

البته سری ۸ گرن کوپه در نسخه‌های متنوعی قابل انتخاب بوده و گل سرسبد آن‌ها M۸ کامپتیشن گرن کوپه با پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو است که خروجی ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها