|
کدخبر: 165190

ترمز رشد قیمت محصولات سایپا کشیده شد

محصولات پرطرفدار سایپا امروز ۲۳ فرودین ماه ۱۴۰۰ پس از چند روز افزایش قیمت بالاخره ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شدند.

خودرو  ترمز رشد قیمت محصولات سایپا کشیده شد

 ایجاد ثبات در بازار محصولات سایپا امروز در هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۰ در حالی ثبت شده که طی روزهای گذشته به دفعات تمام محصولات این شرکت با رشد قیمت همراه بودند، اما امروز و به گفته فعالان بازار خودرو، سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

تعطیلی مراکز شماره گذاری و نامشخص بودن روش تعیین قیمت خودرو در سال جاری از جمله دلایلی است که فعالان بازار خودرو رسیدن به آرامش در بازار محصولات سایپا را به آن نسبت می دهند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «ساینا» از جمله محصولات سایپا است که طی روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت، این خودرو امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته و با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان در بازار معامله شد.

با توجه ارزیابی های صورت گرفته دو خودرو «کوییکR» و «کوییک معمولی» نیز بدون افزایش و با قیمت ۱۵۹ و ۱۴۷ میلیون تومان معامله شدند.

از سوی دیگر خانواده تیبا نیز امروز روز آرامی داشتند؛ بطوریکه مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار با قیمت ۱۲۸ میلیون و «تیبا دو معمولی» نیز با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان در بازار معامله شد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها