|
کدخبر: 164359

خبر نگران کننده درباره قیمت خودرو

در این گزارش میزان تغییرات نرخ خودر‌وهای پرفروش داخلی را نسبت به آخرین معاملات ۹۹ بررسی کرده ایم.

خودرو خبر نگران کننده درباره قیمت خودرو

بر اساس معاملات انجام شده قیمت خودرو در ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است و همین امر موجب شده تا افرادی که می‌خواهند خودرو بخرند زودتر دست به کار شوند.

از طرف دیگر رضا شیوا رئیس شورای رقابت اعلام کرده است که قیمت خودرو قطعا در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد داشت واکنون قیمت خودرو در ۶ ماه پایانی سال ۹۹ بررسی می‌شود و با توجه به نرخ تورم بخشی که بانک مرکزی آن را اعلام می‌کند، قیمت نهایی خودرو در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ مشخص می‌شود.

حال در این گزارش اختلاف قیمت بر خودرو‌ها را نسبت به آخرین معامله ۱۳۹۹ بررسی کرده‌ایم که به شرح زیر است:

سایپا ۱۱۱ با افزایش ۶ میلیون تومانی از قیمت ۱۲۳ میلیون تومان به ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است همچنین تیبا (رینگ فولادی) از قیمت ۱۱۴ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافت که حدود ۶ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

پژو پارس (ساده) و رنو تندر۹۰ E۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی به ترتیب با نرخ ۲۱۳ میلیون تومان و ۳۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

سایپا ۱۳۱ از قیمت ۱۰۶ میلیون تومان به نرخ ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است که این اعداد بیانگر افزایش ۴ میلیون تومانی نسبت به سال۹۹ است همچنین دنا معمولی (رینگ فولادی) با افزایش ۳ میلیون تومانی به مبلغ ۲۵۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۴۰۵ GLX با افزایش ۷ میلیون تومانی به نرخ ۱۸۷ میلیون تومان رسید که در آخرین معاملات ۱۳۹۹ قیمت آن ۱۸۰ میلیون تومان بوده است.

در این بین پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) و کوییک دنده‌ای بیشترین افزایش قیمت را داشتند به طوری که پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) با افزایش ۱۰ میلیون تومانی همراه بود و از قیمت ۱۸۴ میلیون تومان به ۱۹۴ میلیون تومان رسید، کوییک دنده‌ای نیز با افزایش ۹ میلیون تومانی با مبلغ ۱۴۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت_خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    مگه واسه شما درصدی میوفته

  • ناشناس ارسالی در

    چرادولت ریئس شورا رقابت را مجازات نمی کن دکم عامل گرانی هستندفقرراچه کسانی واردزن دگی ملت کردهمین اقا

  • ناشناس ارسالی در

    بخدا ارزش فرغون بیشتر از این خودروهای آش غاله

  • ناشناس ارسالی در

    چطور این میلیونها اضافه میشن در صورتی ۱۰ ماه باید صبر کرد تا ۵ میلیون پس انداز ب شه.شما با یک تیتر خبری میلیونها تومن خود رو رو گرون میکنید. تازه با این خبرهاتون خودتون باعث گرونی میشد. خدا انشالله بساط ون از سر زمین برچینه.

  • دلالها ارسالی در

    پس چرا تورم بخشی حقوقهای کارکنان رسمی و بقیه مشاغل کارگری رو بر اساس تورم بخشی ح ساب نکردند؟؟؟ هر ...میخوان بکنن هم تی هم یک اش غاله بدتر از بقیه که به این گرانی ها به دید افزایش نگاه میکنه و بر اساس س الانه تورم رو به کارکنان ایران اعلام میک نه انتخابات ۱۴۰۰ خواهیم دید هیچکی رای به احدی نخواهد داد تا وقتی مملکت رو درست ن کنید دیدار به اون روز

ارسال نظر