|
کدخبر: 161971

پژو ۲۰۷ چینی که پایش به بازار ایران باز نشد + تصاویر

پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ دو خودروی محبوب بازار ایران هستند که با وجود توقف تولید آن ها در بازارهای جهانی اما همچنان در ایران خریدار دارند.

خودرو پژو ۲۰۷ چینی که پایش به بازار ایران باز نشد + تصاویر

پژو ۲۰۷ چند سالی است که با ظاهر جدید توسط ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود. این به روزرسانی باعث شده که نظر خریداران بیشتر جلب شود. اما جالب است بدانید که در سال ۹۷ نسخه خاصی از پژو ۲۰۷ در بازار چین تحت عنوان کراس تولید شد.

پژو-چینی۳

پژو ۲۰۷ کراس در حقیقت بر پایه همان پژو ۲۰۷ قدیمی بود اما پلاستیک های مشکی رنگ به آن اضافه شده بود. این خودروی دو رگه با سرمایه گذاری مشترک پژو سیتروئن و دانگ فنگ در چین تولید شد.

قیمت مدل پایه این خودرو در آن زمان ۷۴ هزار و ۸۰۰ یوان الی ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ یوان بود. در حقیقت این خودرو یک محصول دو رگه چینی فرانسوی محسوب می‌شد. برای این خودرو یک پیشرانه ۱.۴ لیتری ۷۶ اسب بخار همانند نسخه تیپ ۲ و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخاری همانند تیپ ۵ در نظر گرفته شده بود که مشتریان می‌توانستند از بین آن ها انتخاب کنند.

پژو-چینی۱

با وجود این که تولید پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در ایران نیز همچنان انجام می‌شد انتظار می‌رفت که پای این خودرو نیز به بازار ایران باز شود اما متاسفانه یا خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها