|
کدخبر: 142219

کاهش دوباره قیمت خودرو در بازار+جدول

امروز ۲۶ آذر ۹۹ بازار افت دو میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۶ در دو تیپ ۲ و ۵ را ثبت کرد.

اقتصاد کاهش دوباره قیمت خودرو در بازار+جدول

 به گفته فعالان بازار خودرو نبود تقاضا در بازار به دلیل توقع انتظاری افت قیمت موجب شده تا بازار شکل نزولی به خود گیرد بطوریکه می توان گفت بازار در روزهای سرد پاییزی با رفتار سرد خریداران روبرو شده است.   

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که غالب محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند، اما برخلاف محصولاتی که ثبات قیمت داشتند، پژو ۲۰۶ در دو تیپ ۲ و ۵ امروز دو میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته در بازار عرضه شد؛ دو خودرو پرطرفداری که در ماههای گذشته رشد چشمگیر قیمت را تجربه کرده بودند و حال به گفته فعالان بازار خودرو قیمت آنها شکل نزولی به خود گرفته است.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

براساس رصد بازار محصول پرطرفدار خانواده «پژو ۲۰۶ تیپ دو» که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان ارزان‌تر شد و در بازار ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد .

«پژو ۲۰۶ تیپ ۵»  هم که دیروز با قیمت ۲۴۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد امروز در بازار ۲۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

«پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده  امروز نسبت به روز گذشته تغییری قیمتی در بازار نداشت و با قیمت ۲۳۰میلیون تومان خرید و فروش شد.

از خانواده سمند نیز «سمند LX »   هم امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۴ میلیون تومان در بازار قیمت خورد؛ این خودرو با موتور EF۷ نیز بدون آپشن با قیمت حدود ۱۹۵ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود . تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های  اتومبیل  امروز این خودرو را با قیمت ۲۳۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند .

ایران

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • Ali ارسالی در

    هنوز گران هست خیلی خیلی گران مطابق با قد رت خرید ما نیست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام دولت بایدکاری کندکه مردم خودرومستقی ماازکارخانه بخرندنه دلال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها