|
کدخبر: 151904

وضعیت قیمت خودروهای سایپا + جدول

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که بازار پراید که در روزهای اخیر افت و خیز بسیاری داشته امروز در بازار آرام گرفت و بدون تغییر نرخ در بازار عرضه شد.

خودرو وضعیت قیمت خودروهای سایپا + جدول

رصد بازار محصولات سایپا از تداوم رشد نرخ تیبا صندوقدار در بازار امروز حکایت دارد.

با توجه به ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو «تیبا صندوقدار» امروز نیز همانند روز گذشته رشد یک میلیون تومانی در بازار را ثبت کرد و ۱۱۹ میلیون تومان در بازار نرخ خورد؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات این شرکت امروز نیمه بهمن در بازار بدون تغییر قیمت‌گذاری شدند.

از سوی دیگر رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که بازار پراید که در روزهای اخیر افت و خیز بسیاری داشته امروز در بازار آرام گرفت و بدون تغییر نرخ در بازار عرضه شد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفتند، می‌توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان در این بازار را می‌توان به نوسان در بازار ارز (دلار) نسبت داد، بالا و پایین شدن نرخ دلار در بازار در روزهای اخیر موجب شده تا بازار خودرو نیز همانند سایر بازارها با سردرگمی روبه‌رو شود.

 

سایپا

منبع: اقتصاد نیوز
  • کیمیا ارسالی در

    با سلام
    نظرم این است چرا من ثبت نام میکنم میگوید با این شماره قبلا ثبت نام کرده اید
    در حالیکه تو سایت نوشته شده هرکی قبلا ثبت نام کرده ولی تو قرعه کشی برنده نشده می تواند مجدد ثبت نام کند تکلیف چیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها