|
کدخبر: 150010

مشخصات خودرو جدید کیا نیرو مدل ۲۰۲۲ + تصاویر

پیش بینی می‌شود که اواخر امسال نیرو به عنوان مدل ۲۰۲۲ رونمایی شود.

خودرو مشخصات خودرو جدید کیا نیرو مدل ۲۰۲۲ + تصاویر

کیا در سال ۲۰۱۹ اقدام به معرفی کانسپت HabaNiro کرد، خودرویی که قرار است نسخه تولیدی آن در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. در مقایسه با کانسپت ارائه شده، نسل جدید نیرو تفاوت‌هایی خواهد داشت و بسیاری از المان‌های طراحی که در آن بزرگ نمایی داشتند حذف می‌شوند.

کیانیرو۱

اکنون این کارخانه خودروسازی نمونه اولیه از این خودرو را برای آزمایش عرضه کرده است. با توجه به عکس های جاسوسی که از نیرو گرفته شده است، باید گفت فاصله محوری این خودرو کمی طولانی تر نسبت به مدل فعلی است. آنطور که مشخص است در‌های عقب نمونه اولیه از این خودرو، بلندتر به نظر می‌رسند.

در پشت درب ها طرح کاملاً متفاوتی نسبت به مدل فعلی مشاهده می شود. همچنین تصاویر جاسوسی جدید به ما نشان می‌دهند که طراحی‌های درِ خودرو هم عادی‌تر شده و حالت پروانه‌ای که در کانسپت دیده می‌شد حذف شده است.

نیرو جدید طراحی پنج‌در خود را حفظ می‌کند، با این تفاوت که تغییراتی را در ستون C می‌بینیم که باعث می‌شود ظاهری اسپرت‌تر در این کراس اوور داشته باشیم. نیروی ۲۰۲۲ یک کراس اوور کوپه نیست، اما شیب سقف و طراحی خاص در ستون C باعث می‌شود ظاهری اسپرت در این کراس اوور به وجود آید.

قسمت جلویی این خودرو پنهان هستند و نمی توان آن تغییرات آن را دید. ما شنیده ها حاکی از آن است که نیرو جدید تحت تأثیر مفهوم هابانیرو از دو سال پیش قرار گرفته است. متاسفانه جاسوسان چیز‌های خوبی در مورد فضای داخلی یا پیشرانه کشف نکرده اند.

کیانیرو

فاصله محوری طولانی‌تر باید فضای کمی بیشتری را برای مسافران فراهم کند و قطعا یک صفحه نمایش سرگرمی قابل توجه در جلو وجود دارد. در زیر کاپوت خودرو، انتظار احتراق داخلی، هیبریدی و در نهایت گزینه‌های تمام برقی را برای چرخ‌های جلو یا هر چهار خودرو داشته باشید. پیش بینی می شود که اواخر امسال به عنوان مدل ۲۰۲۲ رونمایی شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر