|
کدخبر: 144501

این خودورها با فرمول جدید قیمت گذاری می شوند

رئیس مرکز ملی درباره شایعات درباره آزادسازی قیمت برخی از خودرو‌ها گفت: به هیچ عنوان آزادسازی قیمت نداریم بلکه برای برخی از خودرو‌ها دستورالعمل جدید پیش بینی شده است.

خودرو این خودورها با فرمول جدید قیمت گذاری می شوند

رضا شیوا در نشست خبری اظهار کرد: وظیفه شورا این است که در کالا‌هایی که انحصار وجود دارد موانع ورود تولیدکنندگان در بخش تولید را از بین ببرد مگر در انحصار‌هایی که به دلیل محدودیت وجود دارد.

رییس مرکز ملی درباره شایعات درباره آزادسازی قیمت برخی از خودرو‌ ها افزود: به هیچ عنوان آزادسازی قیمت نداریم بلکه برای برخی از خودرو‌ها دستورالعمل جدید پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در دسته بندی جدید خودرو‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: خودرو‌هایی که در گذشته پایه قیمتی داشتند و دسته دوم خودرو‌های جدیدی که برای آن‌ها پایه قیمتی در نظر گرفته شد.

شیوا بیان کرد: بر این اساس ۵۵ درصد ظرفیت تولید به خودرو‌های اقتصادی و پرمصرف اختصاص می‌یابد و برای آن‌ها دستورالعمل قدیمی اعمال می‌شود همچنین قیمت برای خودرو‌های جدید که ویژه‌تر هستند بالاتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که فرمول جدید اطلاع رسانی نشده همان فرمول قدیم پابرجاست و تا ۱۰دی ماه افرادی که خودرو ثبت نام کردند از فرمول قدیم برای آنها استفاده می شود.

لیست خودروهایی که مشمول قیمت گذاری با فرمول جدید می‌شود:

لیست-قیمت

 

منبع: ایران جیب
  • ناشناس ارسالی در

    تف به رقابتی که شیوا ریس شوارشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها