|
کدخبر: 144145

مشاهده محصول جدید ایران خودرو در خیابان + عکس

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد، گروه صنعتی ایران خودرو نسخه جدید «رانا پلاس» را با پلاک گذر موقت سری آزمایش فنی به خیابان ها فرستاده و مراحل تست جاده ای آن را پشت سر می گذارد.

خودرو مشاهده محصول جدید ایران خودرو در خیابان + عکس

با توجه به عکس منتشر شده مشخص است که از نظر ظاهری رانا پلاس گذر موقت تفاوتی با نسخه فعلی ندارد و این احتمال وجود دارد که نمونه ای از رانا پلاس با قوای محرکه جدید در حال تست و بررسی باشد. پیش از این ایران خودرو اعلام کرده بود که قرار است تا رانا پلاس به پیشرانه TU۵ پلاس و یا همان EC۵ مجهز شود و همچنین جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک AMT بر روی آن نصب گردد.

پیشرانه TU۵ پلاس یا همان EC۵ می تواند تا ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید کند. البته که برخی از نسخه های این پیشرانه ۱٫۶ لیتری توان تولید ۱۱۵ اسب بخار هم به صورت استاندارد دارند. پیشرانه TU۵ پلاس که پیش از این با نام EC۵ شناخته می شد، به زمان بندی هوشمند سوپاپ ها مجهز است و پمپ روغن تطبیقی در آن دیده می شود.

در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو پروژه هایی را برای ارتقای ویژگی های رانا پلاس آغاز کرده و به گفته مدیران این شرکت قرار است تا در سال جدید، رانا پلاس با امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، سقف شیشه ای، تریم داخلی چرم و پارچه و… به فروش برسد.

 

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها