|
کدخبر: 141975

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو + جدول

امروز ۲۵ آذر ۹۹ محصولات پرتیراژ ایران خودرو نیز همانند سایپایی‌ها با افت قیمت در بازار معامله شدند.

خودرو قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو + جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات ایران خودرو امروز افت ۳ تا ۷ میلیون تومانی در بازار داشته اند. ارزیابی ها نشان دهنده آن است در کنار محصولاتی که افت قیمت در بازار داشته اند سه خودرو «سمند LX » معمولی و با موتور EF۷ و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز را نسبت به روز گذشته بدون تغییر به پایان رساندند.

فعالان بازار خودرو معتقدند نبود تقاضا در بازار عمده دلیلی است که این روزها شاهد افت قیمت خودرو در بازار هستیم از سوی دیگر طی ماههای گذشته قیمت خودرو همواره با افزایش مواجه بوده و حال این روند شکل معکوس به خود گرفته است.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس رصد بازار محصول پرطرفدار خانواده «پژو ۲۰۶ تیپ دو» که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز نسبت به روز گذشته هفت میلیون تومان ارزان‌تر شد و در بازار ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورد.

«پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم دیروز با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد امروز در بازار ۲۴۷ میلیون تومان قیمت خورد.

«پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده امروز نسبت به روز گذشته تغییری قیمتی در بازار نداشت و با قیمت ۲۳۰میلیون تومان خرید و فروش شد.

از خانواده سمند نیز «سمند LX » هم امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۴ میلیون تومان در بازار قیمت خورد ؛ این خودرو با موتور EF۷ نیز بدون آپشن با قیمت حدود ۱۹۵ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود. تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های اتومبیل امروز این خودرو را با قیمت ۲۳۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند که سه میلیون تومان ارزان تر روز گذشته بوده است.

خودرو+جدول

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر