|
کدخبر: 143923

قیمت روز محصولات ایران خودرو / ۲۰۶ گران شد + جدول

بازار پرتیراژ های ایران خودرو امروز اولین روز هفته را با رشد قیمت آغاز کردند.

خودرو قیمت روز محصولات ایران خودرو / ۲۰۶ گران شد + جدول

رشد قیمت محصولات پرتیراژهای ایران خودرو امروز به یک تا چهار میلیون رسید و ۲۰۶ تیپ دو رکورد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته را زد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان اندک قیمت در بازارهای لیدر به خصوص بازار ارز و افزایش اندک قیمت دلار در روزهای آخر هفته گذشته عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کند.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو معتقدند نبود تقاضا در بازار موجب شده تا بازار خودرو در رکود به سر ببرد و تغییر در قیمت نه به دلیل تقاضا که به دلیل سایر عوامل بیرونی رخ می دهد.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

رصد بازار از رشد چهار میلیونی ۲۰۶ تیپ دو در بازار حکایت دارد؛ بطوریکه این خودرو امروز در ۱۸۳ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«پژو ۲۰۶ تیپ دو» محصول پرطرفدار خانواده که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد. اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز از رشد قیمت بی نصیب نبود و امروز رشد دو میلیونی قیمت را تجربه کرد و در بازار با قیمت ۲۴۶ میلیون تومان عرضه شد.

«پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده امروز نسبت افزایش دو میلیونی قیمت را تجربه کرد و ۲۳۲ میلیون تومان خرید و فروش شد.

از خانواده سمند نیز «سمند LX » هم امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد ؛ این خودرو با موتور EF۷ نیز بدون آپشن با قیمت حدود ۱۹۶ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدکه با توجه به قیمت های روز گذشته می توان گفت این دو خودرو هر یک رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرده اند.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود. تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های اتومبیل امروز این خودرو با قیمت ۲۳۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند.

ایران+خودرو+جدول

منبع: اقتصاد نیوز
  • وطن ارسالی در

    ایران خودرو با توجه به حمایت های دولت ، شرایط بی لیاقتی و انحصاری و عدم رقابتی بودن خودش و پر کردن جیب مسئولینش را با دست بردن به جیب ملت و با شعار مضحک حمایت از صنایع مادر و حمایت از قطعه ساز همچنان چپاول جیب ملت را ادامه می دهند و کوتاه هم نمی آیند .
    ** مجلس بخواب که جیب ملت را چپاول کردند

ارسال نظر