|
کدخبر: 143280

با لامبورگینی جذاب سیان آشنا شوید+ تصاویر

لامبورگینی حدود یک سال پیش از هایپرکار تولید محدود جدید خود یعنی سیان رونمایی کرد. ولی از زمان رونمایی تا اخیرا کسی این خودرو سوپر اسپرت را در سطح خیابان‌ها ندیده بود.

نسخه کوپه این ماشین تنها ۶۳ دستگاه تولید خواهد شد که هرکدام از آنها کاملاً منحصربه‌فرد و اختصاصی خواهند بود. به همین دلیل، احتمال دیدن یک سیان در خیابان‌های عادی بسیار کم است اما حالا این شانس را پیدا کرده‌ایم و یک سیان سفیدرنگ کوپه در دنیای واقعی رؤیت شده است. مشخص نیست این خودرو در کجا دیده شده است اما بااین‌حال تصاویر زیادی از آن گرفته شده که در آنها سیان مانند بشقاب‌پرنده‌ای روی چرخ به نظر می‌رسد.

سیان نخستین محصول هیبریدی تولیدی تاریخ لامبورگینی محسوب می‌شود. هرچند این هایپرکار از همان پیشرانه ۶.۵ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی اونتادور SVJ استفاده می‌کند اما در اینجا یک سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت این نیروگاه عظیم را همراهی می‌کند. موتور الکتریکی ۳۴ اسب بخار قدرت اضافی به همراه دارد و مجموع خروجی قوای محرکه سیان را به ۸۱۹ اسب بخار قدرت می‌رساند که آن‌را به قوی‌ترین لامبورگینی جاده‌ای تاریخ تبدیل می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، از نسخه کوپه سیان ۶۳ دستگاه و از نسخه رودستر ۱۹ دستگاه تولید خواهد شد که این اعداد به سال تأسیس لامبورگینی یعنی ۱۹۶۳ اشاره دارند. نرخ پایه سیان از ۳.۶ میلیون دلار آغاز می‌شود اما علیرغم این برچسب قیمتی گزاف، همه نمونه‌های کوپه و رودستر آن به‌طور کامل فروخته شده‌اند.

لامبورگینی-991002-03

لامبورگینی-991002-02

لامبورگینی-991002-01

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها