|
کدخبر: 143222

برندگان این خودرو بیشترین سود را می برند

در فروش فوق العاده مرحله دهم ایران خودرو جذاب ترین خودرو برای متقاضیان بدو تردید پژو پارس TU۵ است چرا که برندگان قرعه کشی پژو پارس TU۵ از فاصله قیمت بازار و کارخانه این خودرو بیشترین سود را می برند.

خودرو برندگان این خودرو بیشترین سود را می برند

فروش فوق العاده های ایران خودرو در حالی وارد مرحله دهم شد که در اعلامیه پیش فروش این شرکت قیمت ها کماکان همان قیمت های پائیز است و این درحالیست که برندگان این پیش فروش سه روز دیگر و در زمستان از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند

این سوال اکنون مطرح است که آیا قیمتی که برای ۳ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس بنزینی و پژو پارس TU۵ در نظر گرفته شده و این پیش فروش در اعلامیه اعلام شده ، هنگام تحویل خودرو و با اعلام قیمت های جدید زمستانی محصولات ایران خودرو دچار تغییر خواهد شد یا خیر؟

سود ۱۰۷ میلیونی پژو پارس TU۵ در برابر سود ۷۲ میلیونی پژو پارس بنزینی

از این سوال که بگذریم، در بین خودروهایی که ایران خودرو در این نوبت در معرض فروش فوق العاده گذاشته پژو پارس TU۵ از جذابیت خاصی برخوردار است و علت آن هم این است که فاصله قیمت بازار و کارخانه این خودرو تفاوت فاحشی دارد و برندگان قرعه کشی پژو پارس TU۵ سود قابل توجهی می برند.

برای آن که بدانیم این سود چند میلیون است کافیست قیمت ۲۳۳ میلیون تومانی این خودرو را از قیمت مصوب حدود ۱۲۶ میلیونی آن کم کنیم و به این ترتیب مشخص می شود برندگان قرعه کشی پژو پارس TU۵ حدود ۱۰۷ میلیون تومان در صورت خوش اقبال بودن در این قرعه کشی سود خواهند کرد.

این درحالیست که خودروی دیگر این قرعه کشی یعنی پژو پارس بنزینی در بازار افت قیمت فراوانی داشته و اکنون حدود ۱۹۳ میلیون تومان به فروش می رسد در نتیجه برندگان این خودرو حدود ۷۲ میلیون تومان سود می کنند.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها