|
کدخبر: 138551

اختصاصی گسترش نیوز:

قیمت های عجیب در بازار لوازم خودرو / چراغ سانتافه ۲۲ میلیون!

چراغ خودرو جزو لوازمی است که ممکن است به علت های مختلف نیاز به تعویض آن داشته باشید.

خودرو قیمت های عجیب در بازار لوازم خودرو / چراغ سانتافه ۲۲ میلیون!

آنطور که به نظر می رسد قیمت ها در بازار لوازم یدکی خودرو برای برخی از قطعات به شدت بالا است. یکی از لوازمی که همیشه باید در دسترس باشد چراغ خودرو است چرا که صاحبان ممکن است به دلایلی از حمله تصادف یا عدم نوردهی مناسب نیاز به تعویض آن بکنند.

با توجه به این که در زمینه واردات لوازم یدکی و قطعات خودرو همچنان مشکلاتی وجود دارد به دلیل کمیاب شدن برخی از لوازم قیمت های نجومی برای آن ها اعلام می شود. به طور کلی شرایط برای قطعات و لوازم خودروهای وارداتی وخیم تر است.

قیمت چراغ عقب برای خودروی پراید در بازار حدود ۸۰ هزار تومان و برای جلو حدود ۱۱۰ هزار تومان است. چراغ عقب پژو ۴۰۵ تقریبا ۸۵ و چراغ عقب پژو ۲۰۶ حدود ۱۰۰ هزار تومان است. چراغ جلوی پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ نیز به ترتیب با قیمت های ۱۳۰ و ۱۶۵ هزار تومان اعلام می شود.

به طور کلی قیمت چراغ برای خودروهای داخلی در همین محدوده قرار دارد البته نرخ ها به برند سازنده هم مرتبط است. اما شرایط برای خودروهای وارداتی کمی متفاوت است.

به طور مثال چراغ جلوی چپ یا راست لکسوس Rx۳۵۰ قیمت ۳۶ میلیون تومانی دارد. چراغ جلوی سانتافه با قیمت ۲۲ میلیون تومان به فروش می رسد. چراغ جلوی هیوندای اکسنت ۱۲ میلیون، اسپرتیج ۱۳ میلیون، النترا ۱۴ میلیون و هوندا آکورد ۱۷ میلیون تومان است!

در ادامه برخی از قیمت چراغ خودروهای وارداتی در بازار آورده شده است:

چراغ1

چراغ2

 چراغ3چراغ3

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها