|
کدخبر: 126877

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا + مبلغ پیش پرداخت

سومین مرحله از قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله سایپا به منظور عرضه ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو برگزار شد، بالاترین درخواست ثبت شده در این مرحله از پیش فروش سایپا به خودور «تیبا۲» رسید و «سایپا ۱۵۱» کمترین درخواست ثبت نام شده را داشته است.

خودرو زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا + مبلغ پیش پرداخت

برندگان این مرحله از قرعه کشی ۷۲ ساعت فرصت دارند تا ودیعه پیش‌بینی شده برای نهایی شدن درخواست خود را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو نیز هنگام صدور دعوت نامه از برندگان قرعه کشی دریافت خواهد شد.

در این مرحله از پیش فروش ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر دارای شرایط شرکت در قرعه کشی بوده‌اند که با این شرایط می‌توان گفت ۹۹۰ نفر از ثبت نام‌کنندگان شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و به این طریق از لیست ثبت نام‌کنندگان حذف شده‌اند.

براساس داده‌های اعلام شده بالاترین درخواست ثبت شده در این مرحله از پیش فروش سایپا به خودور «تیبا۲» رسید و «سایپا ۱۵۱» کمترین درخواست ثبت نام شده را داشته است.

متقاضیان سایپا ۱۵۱

برای پیش فروش شرکت سایپا ۶ پنج محصول «ساینا دنده ای»، «تیبا۲»، «تیبا صندوقدار»، «سایپا ۱۵۱»، «کوئیک R» و « کوییکR تریم قرمز» را در میان محصولات پیش فروش خود قرار داده است. جدول متقاضیان دارای شرایط نشان دهنده آن است که در مجموع ۹ هزار و ۴۴۶ متقاضی برای خودرو (سایپ�� ۱۵۱) ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ متقاضی در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا برنده اعلام شدند و با توجه به قوانین ۲۵۰۰ متقاضی نیز در لیست رزو قرار گرفته‌اند. فاصله بین منتخبین برای سایپا ۱۵۱ عدد یک است که این به معنی آن است که از هر ۴ متقاضی سایپا ۱۵۱ (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر امکان دستیابی به خودرو ثبت نامی را داشته است.

متقاضیان تیبا

همچنین در این مرحله از قرعه کشی تیبا با ۲۸ هزار و ۹۷۸ ثبت نامی واجد شرایط بالاترین درخواست ثبت شده را به خود اختصاص داد که از این تعداد ۶ هزار متقاضی برنده این مرحله از قرعه کشی سایپا اعلام و ۶ هزار نفر نیز به عنوان رزو در نظر گرفته شدند. فاصله بین منتخبین تیبا عدد دو بوده و این به معنی آن است که از هر ۵ متقاضی تیبا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می‌شود.

متقاضیان تیبا۲

اما واجدین شرایط ثبت نامی تیبا۲ نیز در این مرحله ۵۷ هزار و ۴۳۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۵۰۰ ثبت نام‌کننده به عنوان برنده قرعه کشی اعلام شدند و ۱۵۰۰ ثبت نام‌کننده نیز در لیست رزو قرار گرفتند. فاصله بین منتخبین برای تیبا۲ نیز عدد ۱۹ اعلام شده که با این شرایط از هر ۳۸ متقاضی تیبا۲ (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می‌شود.

متقاضیان ساینا

مجموع درخواست ثبت شده دارای شرایط برای ساینا نیز ۵۵ هزار و ۴۰۸ متقاضی است که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فهرست دریافت‌کنندگان خودرو قرار گرفته‌اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده‌اند. فاصله بین منتخبین ساینا نیز عدد هفت بوده که با این شرایط از هر ۱۶ متقاضی ساینا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده‌ها قرار گرفته است.

متقاضیان کوییکR

در این مرحله از قرعه کشی در مجموع ۴۵ هزار و ۲۳۹ متقاضی دارای شرایط برای «کوییکR» نیز شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۵۰۰ نفر در فهرست دریافت‌کنندگان خودرو قرار گرفته‌اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده‌اند. فاصله بین منتخبین کوییکR نیز عدد ۴۵ بوده که با این شرایط از هر ۹۱ متقاضی کوییکR (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر به عنوان برنده قرعه کشی انتخاب شد.

متقاضیان کوییکR تریم قرمز

از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا در مجموع ۳۱ هزار و ۸۷۹ متقاضی دارای شرایط برای دریافت « کوییکR تریم قرمز » معرفی شدند که از این تعداد ۵۰۰ نفر در فهرست دریافت‌کنندگان خودرو قرار گرفته‌اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده‌اند. فاصله بین منتخبین کوییکR نیز عدد ۳۱ بوده که با این شرایط از هر ۶۴ متقاضی کوییکR (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرغه کشی انتخاب می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سایپا پس از انجام قرعه کشی، برندگان برای خودرو ساینا دنده‌ای رقمی معادل ۳۸میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، خودرو تیبا۲ معادل ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، خودرو تیبا صندوقدار ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، خودرو سایپا۱۵۱ معادل ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و برای کوئیکR نیز ۵۰میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. مابقی قیمت خودروها براساس قیمت روز خودرو و در زمان تحول مندرج در قرار داد از مشتریان اخذ خواهد شد. اما زمان تحویل تمام خودروها به جز کوئیکR تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ صورت خواهد گرفت و کوئیکR نیز در شهریور سال ۱۴۰۰ به ثبت نام‌کنندگان واگذار خواهد شد.

قرعه کشی ثبت نام‌کنندگان با حضور نماینده معاونت قضایی دادستان کل کشور، نماینده دادستان تهران، پلیس امنیت اقتصادی، نماینده سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده، نماینده سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان مرکز ملی رقابت و بازرسی وزارت صمت برگزار شد.

 

 

منبع: تجارت نیوز
  • یعقوب ارسالی در

    شما پدر مردم در آوردید بگویید بمیرید تا شما درست زندگی کنید

  • سعید ارسالی در

    خدا لعنتتون کنه خدا به زمین گرم بزنتتون از سایپا اشغال نداریم باز خودتونید

  • ناشناس ارسالی در

    خرداد۹۹ برای خودرو کوییک ثبت نام کرده ای م قرار بود۶ ماهه تحویل دهند ولی هنوز هیچ خبری نیست این یعنی دزدی وفساد در یک شرک ت خودرو سازی دولتی

  • سعیدبردبار ارسالی در

    سلام از شرکت سایپا شکایت دارم من دوماه ت کمیل وجح کردم دوماهو پنج روز قبل عید تخص یص شده خودرو الان معلوو نیس کجا حظوری زد م میگه تحویل پیمانکار دادیم خودشون میگن به حوزه فروش پروندت دادیم ون ۱۴۰ملیون پو ل دادم که دارم برجی ۴ملیون برای صدملیون وام میدم خواهشا اسم ون سعید بردبار با کد ملی 2572504731.....شماره همراه 09179777 018.....این خودرو چرا بعد یک ماهونیم تخص یص هنوز مدارک اومده ولی خودرو خبری نیس چ ون میخوام بفهمم بعه دلاعلی خودرو درشرکت سایپا فرستاده شهر خودمون نمیگن یا چرا پی مونکار خودرو من سال 98بهمن ثبت نام کردم کویک ار دو رنگ سفید و مشکی وبهمن 9921تک میل وجح کردم الان مدارک اومده خودرو نیس و جواب درسیم به من نمیدن من دوباره باید سر برج 4ملیون وام بدم ممنون لطفاً رسیدگ ی کنید مردم امیدشون به شماست؟

  • اصغرفولادی ارسالی در

    سلام چهارم آبانماه 1399مبلغ188000000توما ن پول واریزکردم قراربود سه ماهه تحویل بگ یریم الان از شش ماه گذشته هنوز خبری از ماشینمون نیست درضمن سال 1399ثبت نام کردی م مدل ماشین1398 زدن این کار دزدی و دروغگ ویی کلاهبرداری ازما ملت است لطفا قوه قضا ئیه رسیدگی کنند این چه وضعیتیه آخه

  • ناشناس ارسالی در

    آخه کجای دنیا پول یه محصولی رو باید بدی بعدندونی کی بهت میدم.وجالبتر اینکه هیچ پ اسخگویی وجود نداره

  • محبوبه نایب زاده هستم ارسالی در

    من کوییک s ثبت نام کردم هیچ خبری نیست ق رار بود تا ماه خرداد تحویل بدن الان هیچ جا اسمی ازش نمی برن لطفا اطلاع رسانی کنی د

  • رضا جهان تیغ ارسالی در

    با سلام من 17 اسفند ۹۹ پول رو واریز کردم سه ماه قرار بود تحویل بدن امروز ۵ تیر ه ستش ولی هنوز از ماشین خبری نیست خب چرا ب اید انقدر مملکت مسخره ای داشته باشیم واق عا که

  • جواد کبیر ارسالی در

    سلام من در طرح پیش فروش سایپا واسه ماشین سایپا اپشنال 6اسفند 98ثبت نام کردم 35م یلیون پرداخت کردم دوباره 6اسفند99 واریز کردم 53میلیون الانم که6تیر هنوز خبری از ماشین نیس هر جا هم که زنگ می‌زنیم میگن ب هتون خبر میدیم ساینا اپشنال هم که نداشتن ساینا ساده تحویل می خوان بدن

  • یوسف عطایی ارسالی در

    من مورخه 1399/3/28 کوییک دورنگ رینگ الومینیونی برنده شدم و مبلغ ۳۹۵/۰۰۰/۰۰۰پرداخت کردم که قرار تحویل یکساله بوده و در مورخه۱۴۰۰/۳/۵ دعوتنامه اومده که رفتیم برا تکمیل قیمت مبلغ ۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰۰ پرداخت پرداخت کزدیم و تحول یکماهه بعد از واریز اخرین مبلغ بوده متاسفانه هیچ خبری نیست و سایت هم بسته ست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها