|
کدخبر: 126483

قیمت روز خودروها در بازار (۹۹/۰۷/۱۲)

قیمت‌ خودرو از خرداد ماه وارد فاز افزایشی شده و این روند طی هفته‌های اخیر به اوج خود رسیده است به طوریکه خودروهای داخلی و مونتاژی شاهد رشد چند ده‌میلیون تومانی قیمت‌ها بود.

خودرو قیمت روز خودروها در بازار (۹۹/۰۷/۱۲)

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از وضعیت بازار خودرو، قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی طی چند هفته گذشته متاثر از رشد نرخ ارز و کاهش عرضه تا چند ده‌ میلیون تومان گران‌تر شده و این روند روز‌به‌روز در حال تشدید است. البته این افزایش قیمت‌ها درحالی رخ داده که به گفته فعالان بازار، همچنان معاملات خودرو قفل بوده و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

نگاهی به قیمت‌های اعلام شده در سایت‌های فروش اینترنتی حاکی از آن است که امروز قیمت پراید۱۱۱ به حدود ۱۳۶میلیون، پراید۱۳۱ به ۱۱۹میلیون و پراید۱۳۲ به ۱۲۲میلیون تومان رسیده؛ همچنین دارندگان تیبا هاچ‌بک، قیمت روز این خودرو را ۱۶۰میلیون و تیبا صندوقدار را حدود ۱۴۷میلیون تومان اعلام کردند؛ قیمت ساینا نیز حدود ۱۷۵میلیون، کوییک دنده‌ای ۱۷۹میلیون و کوییک‌آر ۱۸۷میلیون تومان است.

قیمت انواع پژو در بازار آزاد

امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ در آگهی‌های فروش اینترنتی به حدود ۲۲۸میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۹۶میلیون و مدل صندوقدار این خودرو به ۲۹۱میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت اعلام شده برای پژو۲۰۷ دنده‌ای هم در بازار امروز تقریبا ۴۳۲میلیون و اتوماتیک این خودرو ۴۹۰میلیون تومان بود.

همچنین دارندگان پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی قیمت این خودرو را ۲۰۸میلیون و پژو پارس ساده را ۲۴۷میلیون تومان اعلام کردند؛ بر همین اساس قیمت روز سمند ال‌ایکس به ۲۰۶میلیون، سمند سورن ۲۷۲میلیون، رانا ال‌ایکس ۲۳۷میلیون، دنا معمولی ۳۲۵میلیون، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۳۹۸میلیون، دنا پلاس دنده‌ای توربو ۴۸۲میلیون و دنا پلاس اتوماتیک توربو به حدود ۶۵۳میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو‌های مونتاژی

امروز قیمت خودرو‌های مونتاژی هم نسبت به هفته گذشته بین ۲۰ تا ۸۰میلیون تومان گران‌تر شد؛ بر این اساس قیمت پژو۲۰۰۸ به حدود یک میلیارد و ۲۲۵میلیون تومان، سیتروئنC٣ به یک میلیارد و ۳۰میلیون، سراتو یک میلیارد، مزدا۳ به یک میلیارد و ۶۸میلیون، ساندرو اتوماتیک به ۵۳۴میلیون و ساندرو استپ‌وی به حدود ۵۷۸میلیون تومان رسیده است.

همچنین در این بازار، هایماS۵ با قیمت تقریبی ۷۰۰میلیون، هایماS۷ توربو ۸۳۵میلیون، هاوال ۸۰۵میلیون، جکS۳ حدود ۵۷۸میلیون، جکS۵ تقریبا ۷۹۴میلیون و چانگان حدود ۵۳۹میلیون تومان معامله می‌شود.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها