|
کدخبر: 120603

خبر مهم مقیمی در خصوص تحویل خودروهای معوقه

مقیمی از شروع تحویل خودروی دنا پلاس اتوماتیک به مشتریان خبر داد.

خودرو خبر مهم مقیمی در خصوص تحویل خودروهای معوقه

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تحویل خودرو‌های دنا پلاس اتوماتیک بیان کرد: خودرو‌های دناپلاس را تحویل مشتریان خواهیم داد. با تعداد خودرو‌هایی که تولید شده آهنگ تحریم را دنبال خواهیم کرد و کل تعوقات را تا آبان ماه صفر خواهیم کرد.

او گفت: تولید خودروی دنا پلاس اتوماتیک یک دستاورد بزرگ است که صنعت خودرو برداشته شد. در آینده این خودرو را با آپشن‌های بیشتر عرضه خواهیم کرد.

مدیر عامل ایران خودرو ادامه داد: با تمام سختی‌ها در حوزه تولید ایران خودرو با توکل بر خدا رکورد تولید را به بیش از ۲۴۰ هزار دستگاه رساندیم و بیش از ۴۰ درصد رشد در تولید داشتیم. هدف گذاری بر این است تا تعهدات را به صفر برسانیم.

مقیمی بیان کرد: دنا پلاس اتوماتیک قابلیت‌های زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به موتور توربو شارژ، فرمان برقی، گیربکس اتوماتیک در کنار گیربکس دستی، سیستم ترمز پیشرفته اشاره کرد که توسط مهندسان داخلی طراحی شده است.

او با تاکید بر اینکه تمام نیاز صنعت خودرو در داخل تامین می‌شود، گفت: امروز تعدادی از دنا پلاس اتوماتیک تحویل مشتریان داده خواهد شد.

شروعی برای ارسال خودرو‌ها به تمام مشتریان

در ادامه ناقدی معاون مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این مراسم برای تحویل چند دستگاه دناپلاس اتوماتیک و‌ شروعی برای ارسال خودرو‌ها به تمام مشتریان است.

او بیان کرد: طراحی و تولید این خودرو توسط مهندسین ایرانی انجام شده و این یک افتخار است. از بابت تاخیری که در دناپلاس اتوماتیک انجام شده متاسف هستیم.

ناقدی بیان کرد: دنا پلاس توربو اتوماتیک بهترین خودرویی است که در کشور تولید شده است. این تحویل از تهران شروع شده است.

معاون مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مانده تعهدات خودرو به ۳۰ هزار خودرو رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها