|
کدخبر: 115633

قیمت خودرو کاهش یافت

روند کاهشی نرخ دلار طی دو روز گذشته عاملی شده تا سیر صعودی و بی‌منطق قیمت‌ها در بخش خودروهای داخلی متوقف و حتی شاهد کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی نرخ برخی از خودروها نیز باشیم.

خودرو قیمت خودرو کاهش یافت

در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان رکود معاملات حاکم و کمتر خریدار و فروشنده‌ای حاضر به معامله هستند. البته روند کاهشی نرخ دلار طی دو روز گذشته عاملی شده تا سیر صعودی و بی‌منطق قیمت‌ها در بخش خودروهای داخلی متوقف و حتی شاهد کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی نرخ برخی از خودروها نیز باشیم با وجود هنوز رونقی در بازار نیست.

درحال‌حاضر در بازار خودرو سمند ال ایکس با نرخ ۱۴۴ میلیون تومان، سمند سورن با نرخ ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵با نرخ ۱۴۳ میلیون تومان، پژو پارس tu۵ با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵با قیمت۲۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق دار با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان، رانا با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان و هایماS۷ با نرخ ۵۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این پژو ۲۰۷ i دستی با نرخ ۲۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ i اتوماتیک با نرخ ۳۱۸ میلیون تومان، دنا با نرخ ۲۱۸ میلیون تومان، پراید X۱۱۱ با نرخ ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید X۱۳۱ با نرخ ۸۱ میلیون تومان، تیبا ۲ با نرخ ۱۰۹ میلیون تومان، تیبا صندوق دار با نرخ ۹۶ میلیون تومان و ساینا با نرخ ۱۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

منبع: اخبار خودرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها