|
کدخبر: 110941

سهمیه بنزین برای این خودروها مشروط شد

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از عدم اختصاص سهمیه اعتباری بنزین به خودروهای باری و مسافری در صورت عدم ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.ir خبر داد.

خودرو سهمیه بنزین برای این خودروها مشروط شد

قاسمی ده چشمه اظهار کرد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، ضروری است مالکان خودروهای عمومی بار و مسافر هر چه سریع تر در سامانه gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند،  در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه چنانچه صاحبان خودروهای عمومی در سامانه ثبت نام کنند، تا زمانی که خودروی آنها به دوگانه سوز تبدیل شود از سهمیه کامل اعتباری بنزین برخوردار خواهند بود، اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از مردم و مصرف‌کنندگان خدمات حمل‌ونقل عمومی صورت گرفته است.

قاسمی ده چشمه با تاکید بر اینکه کاهش هزینه سوخت خودرو به یک سوم هزینه‌های فعلی آن یکی از مزایای طرح رایگان سی ان جی سوز کردن خودروهای عمومی است، گفت: دوگانه سوز کردن خودرو و استفاه از سوخت سی ان جی هم به نفع صاحبان خودرو و هم به نفع مردم و محیط‌زیست خواهد بود.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    آقای قاسمی شم چه جور حساب وکتاب کردی؟اخو ی چطور به نفع مردم است میشه توضیح بدی؟

  • ناشناس ارسالی در

    تمام نظراتتون بدون کارشناسی

  • سعید ارسالی در

    لطف کنید صبح از خواب بیدار بشید ببینید ب نزین تک نرخی شده لیتری سه تومن
    دی گه هی صغرا کبرا نبافین که اگر چکار کنن ر انندگان سوختشون قطع میشه اگه چکار نکنن ف لان میشه
    300درصد قیمت بنزین رو زی اد کردین ما شرمنده ایم شما راحت باشین

ارسال نظر