|
کدخبر: 109528 شروین اشیدری

گسترش‌نیوز از نشست خبری قائم مقام مدیرعامل ایران‌ خودرو گزارش می‌دهد:

آخرین آمار از تحویل محصولات فروش فوق‌العاده ایران خودرو

امروز نشست خبری قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد.

خودرو آخرین آمار از تحویل محصولات فروش فوق‌العاده ایران خودرو

در این نشست خبری محسن ناقدی برادران، قائم مقام مدیرعامل، ناصر غریب نواز، مدیر تحویل و لجستیک، علیرضا مهری اسکویی، مدیر عملیات فروش، بابک رحمانی، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش، کیوان پناهی، مدیر بازاریابی و شبکه فروش و حامد الواری، رئیس پشتیبانی عملیات و زیرساخت حضور داشتند.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو ابتدا اظهار کرد: ما فصل نوینی را می‌خواهیم در ارتباط با رسانه‌ها داشته باشیم. آن چیزی که ما در ایران خودرو به عنوان هدف قرار دادیم خلق ارزش افزوده برای مشتری است.

ناقدی ادامه داد: قرار است کارهای بزرگ البته در شرایط بحرانی انجام داد. امیدواریم با کمک هم به این هدف برسیم. ایجاد همدلی و وحدت اساس و بینیان کار ماست. آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم اصحاب رسانه و ما با هم یک کار تیمی انجام دهیم. اگر قرار است موفق شویم نیاز است که نقاط قابل بهبود را بهتر کنیم.

وی افزود: از آبان سال گذشته هیچ تعهد معوق برای فروش‌های فوری خود نداشتیم. همه فروش های فوری قبل از زمان تعهد به مشتریان تحویل دادیم. از ۱۵ هزار دستگاه فروش فوق‌العاده حدود ۹ هزار دستگاه فاکتور و تحویل داده شده است. بعد از این نیز فروش جدید را خواهیم داشت.

ناقدی اشاره کرد: ما به دنبال ایجاد میز کار مشتری هستیم. از حوزه سازمان فروش شروع کردیم و بعد از آن به حوزه خدمات پس از فروش می‌رسیم. نکته دیگر این است که ما به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان ایران خودرو هستیم و مقدمات آن نیز فراهم شده است. این باشگاه کمک می‌کند مشتریان خدمات متفاوتی را از ایران خودرو دریافت کنند.

لازم به ذکر است پیش ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای  محصول پروژه  K132  نشان از استقبال بالای بازار از این محصول می دهد.

 

نویسنده: شروین اشیدری

ارسال نظر