|
کدخبر: 100418 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش‌نیوز:

همه چیز درباره فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا / پیش ‌ثبت‌نام از امروز

آنطور که اعلام شد پیش ثبت نام فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو و سایپا از امروز ۴ خرداد ۹۹ آغاز خواهد شد.

خودرو همه چیز درباره فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا / پیش ‌ثبت‌نام از امروز

طبق تصمیمات جدیدی که گرفته شده قرار است دو خودروساز بزرگ کشور فروش فوق‌العاده محصولات خود را به زودی آغاز کنند. روند فروش فوق‌العاده به صورت قرعه‌کشی خواهد بود و ضوابط مختلفی نیز در نظر گرفته شده تا دلالان از این بازار حذف شوند و خودرو به دست مشتری واقعی برسد.

جزئیات فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا

ایران‌خودرو به صورت دقیق جزئیات فروش فوق‌العاده محصولات خود را اعلام کرده است. آنطور که گفته شده پیش ثبت‌نام از امروز ۴ خرداد ۹۹ شروع خواهد شد. ثبت‌نام اصلی در تاریخ ۷ خرداد صورت می‌گیرد اما ضروری است که مشتریان قبل از ورود به سایت پیش ثبت‌نام خود را انجام داده و دارای کد کاربری و رمز عبور باشند.

فروش فوق‌العاده این خودروساز به مدت یک هفته از تاریخ هفتم ادامه خواهد داشت و بعد از پایان یک هفته از میان افرادی که ثبت‌نام انجام داده‌اند قرعه‌کشی می‌شود. لازم به ذکر است که این قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی خواهد بود. بعد از گذشت ۷۲ ساعت اسامی افرادی که به آن‌ها خودرو می‌رسد در سایت ایران‌خودرو و از طریق پیامک اعلام می‌شود.

این مشتریان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت اقدام به تکمیل وجه کنند. البته مبلغی که سایر افراد واریز کرده‌اند اما اسمشان در قرعه‌کشی در نیامده طی ۷ روز عودت خواهد شد. این نکته را نیز باید گفت که تحویل خودروها حداکثر ظرف مدت ۳ ماه صورت می‌گیرد.

در مورد محصولات سایپا نیز سید جواد سلیمانی، مدیرعامل این خودروسازی گفته است: قصد داریم براساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت، نخستین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات سایپا را با ساز و کار جدید و پیش از عید سعید فطر اجرا کنیم.

متقاضیان می‌توانند امروز با مراجعه به سایت شرکت‌های خودروسازی پیش ثبت نام اولیه را انجام داده و از طریق این سایت برای احراز هویت به سامانه "امتا" ورود کرده و مراحل لازم را طی کنند. پس از این مرحله دوباره به سایت خودروسازی مراجعه کرده و با معرفی حساب، برای خرید خودرو اعلام آمادگی می‌کند.

محصولاتی که ایران خودرو برای فروش امروز در نظر گرفته است شامل ۴۰۵ slx، رانا، ۲۰۶ تیپ ۲ و پارس tu۵ خواهد بود. شرکت سایپا هم خودرو‌های تیبا، تیبا ۲، ساینا، وانت۱۵۱، نیسان بنزینی، نیسان دوگانه و وانت زامیاد (ریچ) را برای این دوره از فروش فوق‌العاده در نظر گرفته است.

در ادامه جدول قیمت محصولات این دو خودروساز آورده شده است.

قیمت-ایران-خودرو

قیمت-سایپا

قیمت-زامیاد

ابلاغ قیمت‌‌ها به خودروسازان

مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت در مورد ابلاغ قیمت‌ها به خودروسازان گفت: چهارشنبه هفته گذشته در جلسه کمیته خودرو این دستور العمل به خودروسازان ابلاغ شد.

وی افزود: براساس این ابلاغیه خودروسازان در فروش های جدید خود موظف به اجرای قیمت های جدید هستند.

آنطور که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است درقیمت محصصولات ایران‌خودرو به طور متوسط ۱۰ درصد و سایپا ۲۳ درصد افزایش داشته است.

برای ثبت نام ۵۰ درصد قیمت روز مصوب خودرو اخذ می شود و پیش فروش تا ۱۲ ماهه در سقف ۶۰ درصد ظرفیت تولید بدون احتساب سود مشارکت خواهد بود.

همچنین مشارکت در تولید ۱۲ تا ۲۴ ماهه در سقف ۵۰ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداقل ۶  درصد و مشارکت در تولید ۲۴ تا ۳۶ ماهه در سقف ۱۵ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداکثر ۱۲ درصد خواهد بود.

عرضه ۲۵ هزار خودرو

حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس سیاستگذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی‌های به عمل آمده با خودروسازان، فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو شامل ۱۵ هزار دستگاه خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو و ۱۰ هزار دستگاه خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا، در ایام عید سعید فطر صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در این دوره از فروش‌های خودروسازان، شروط محکمی برای ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته شده که بر اساس آن، ثبت‌نام کنندگان علاوه بر شرایط اختصاصی، باید ظرف ۳۶ ماه گذشته هیچگونه خودرویی خریداری نکرده و پلاک فعال به نام خود داشته باشند.

وی با تاکید بر سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر حذف دلالان از بازار خودرو و توجه ویژه نسبت به فروش خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی تصریح کرد: پیش‌ ثبت‌نام و به روز آوری اطلاعات از روز یکشنبه ۴ خردادماه به مدت ده روز ادامه خواهد داشت و در نهایت ثبت نام قطعی از طریق سایت فروش خودروسازان به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه شرایط سختگیرانه‌ای در ضوابط فروش و اولویت‌های تحویل در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را تنها به مصرف‌کنندگان واقعی فروخت.

وی بیان کرد: هیچگونه محدودیتی در ثبت نام بر اساس ضوابط وجود ندارد و مردم نگران نباشند، چراکه در یک هفته مهلت تعیین شده و می‌توانند در مهلت مقرر، برای ثبت نامه مراجعه نمایند، اما تقدم یا تاخر ثبت‌نام هیچگونه تاثیری در فرآیند قرعه‌کشی نخواهد داشت؛ به این معنا که تحویل خودرو بر اساس قرعه‌کشی تصادفی و سایر ضوابطی خواهد بود که کمیته خودرو تعیین خواهد کرد.

  • پدر دانشجو ارسالی در

    بسیار عالی است ودخترم بعد از سالها میتواود خودرو به نام خود سوارشود ‌ ولی یک اشکالی در این ثبت نام خودرو است دختر دانشجوی من یا مانند ان دسته چک از کجا بیاورند بانک به دانشجو یا بطور کلی به خانمها دسته چک نمیدهند ایا من که پدرش هستم نمیتوانم دوبرگ چک بدهم این قانون را رفع کنید

    • مسعود ارسالی در

      در مورد چک گفته شده حتما باید دسته چک شخ ص باشد و دسته چک شخص ثالث مورد قبول نیست ؟

    • امیرحسین ارسالی در

      الان فروش نقدی هست چک اصلانمیخان که فقط حسابی که کارت میکشیدبایدبه اینم خریداربا ش

    • اصفهانی ارسالی در

      فکر کنم تمامی اشخاص مشکل چک دارن لطفا بر رسی کنید

    • Zahra ارسالی در

      این قانون چک چیه آخه.منی که یه کارگرم چک به اسم خودم از کجا باید بیارم؟
      یه و بگن ماشین نمیدیم دیگه این مسخره بازیا چیه

    • امیر مقدم ارسالی در

      به نظرم اگه قانون دسته چک نباشه هر دلال ی به راحتی میتونه ماشین به نام بچه هاش ث بت نام کنه و یا فامیل نزدیک . بعدش هم بف روشه . دلال ها راهش رو پیدا میکنند.

    • سلطان خودرو ارسالی در

      این شرط خوب بود حیف با اعتراض دلالا حذف شد حالا دلال ها راحت به اسم بچه هاشون ما شین میخرن خخخخ

    • مهدی علیپور ارسالی در

      دیگ دسته چک نمیخاد

    • علی ارسالی در

      خودم چک ندارم.درجه یک هم ندارم برام چک ب ده اما همکار دارم که چک داشته باشه.راهی هست

    • کیوان ارسالی در

      ی دفعه بگید نمیفروشیم
      بر جد و اباد تون لعنت

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا این دو روز کسی تونسته پیش‌ثبت‌نام انجام بده یانه؟
      من که چند ساعته تل اش میکنم شماره حساب خودم رو یافت نمیکنه

    • farhad om ارسالی در

      حذف شد

    • Arman ارسالی در

      آخه ادم مومن ماشین به چه درد دانشجو میخو ره
      مایی که ۵ نفریم نمی تونیم یه ت یبا بخریم ۳ سال ماشین نداشتیم الانم تیبا ۲ از ۵۲ میلیون شده ۶۰ میلیون واقعا متاس فم که شما چنین حرفی میزنین

    • مسعود ارسالی در

      سلام
      بنده ثبت نام اولیه را نجام دا دم ولی نمی توانم پول اولیه را واریز کنم، کسی علت این مشکل را می دونه؟

    • Morteza ارسالی در

      مگه قرارنیست همه پول رو بگیرن طی دوهفته دیگه این چکه جریانش چیه دیگه کل پول رو میگیرن ی چک هم به اندازه 50 درصد قیمت میگیرن که چی بشه ملت رو اسکل کردن یا چی این دیگه فروش نقدیه دیگه چک واس چیه نکنه میخوان موقع تحویل سند بازم پول بگیرن یعنی پارس 80 میلیونی رو 120 میخوان بفروشن

    • پرینس ارسالی در

      آقا من ماشین نمی خواهم برید به آنهایی بد هید که الان ۲ساله پولشونو خوردین و خبری از ماشین نیس یعنی تحویل فوری بود .....خخ خخخ

    • :/ ارسالی در

      دوستان من از اینکه توی قرعه کشی شرکت کرد م پشیمونم. الان اگه یدفعه ۱ در میلیون اس م من دربیاد، من باید یه مقدار از پول رو بدم؟ چون که من اصلا نمیخوام هر کاری هم ک ه میکنم نمیتونم یه راهی پیدا کنم اون درخ واستم حذف بشه

    • z ارسالی در

      آقای محترم کی گفته به خانما دسته چک نمید ن؟!؟

  • خاکزاد ارسالی در

    اینهمه سختگیری نشان از رفع تکلیف ونداشتن خودروست یااینکه گران کردن دوباره را درد ستور کار دارید مسائل پشت پرده میان خودرو ساز ووزارت صمت و... باز هم قانون دست وپا گیر ومن دراوردی در رهن وگرفتن چک از شخص مشتری ،مگر دسته چک علفه خرس است که به هرکی بدهند

    • ایرج نوروزی نیلق ارسالی در

      سلام من کارت بانگ قبول میکنه باید چکارکنیم بانگ صادرات

    • Sajjad ارسالی در

      ۲۵۰۰۰ خودرو :)

  • کامدار ارسالی در

    اگر ثبت نام بصورت قرعه کشیه چرا پول میگی رید یکدفعه پس ازدرامدن درقرعه کشی از مشت ری بگیرید ولی خودمانیم نقدینگی خوبی ظرف مدت سه الی چهار ماه به جیب خودروساز میر ود و حقوقهای انچنانیشان تامین میشود البت ه در میان دیدگان بی تفاوت مسئولین نظارت ی...

    • ناشناس ارسالی در

      هدف همینه
      گرفتن پول مردم برای جبرا ن کسری هاشون
      سود پول مردم رو تا وق تی می تونن بخورن

  • سلام ارسالی در

    سلام
    آقا قضیه این چک چیه؟ یعنی اگه کسی چک نداشته باشه نمیتونه ماشین بخره؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا قضیه چک را مشخص کنید

  • احمد پورغلام سریوی ارسالی در

    سلام
    پسر من قصد خرید خودرو دارد هم یه شرایط لازم رو هم داره...
    من از شما سوال دارم یک جوان 20 ساله چطور میتو نه دسته چک داشته باشه
    لطفا یه تجدی د نظر برای چک بکنید

    • کیوان ارسالی در

      بخدا که دزدید نشستید فگر کردید ببینید چج وری دوباره ماشینو بندازیم دست سرمایه دار .بخدا که ب سرطان دچار میشید دوهفته منتظر م ماشین ثبت نام کنم بخدا شرط چک گذاشتن . هیچکس نیست هیچی بگه اینا مخصوصا این کارو میکنن چون نمیتونن ماشینای ثبت نامی رو ب دن میخوان تعداد ثبت نام کننده کم کنن .لع نت ب هر چی خودروساز

    • کیوان ارسالی در

      خیلی بی وجدانید .انشالله ورشکسته شه خره بخوره درش.کسی که دسته چک داره وضعش خوبه این اشغالارو سوار نمیشه .فقط میگیره برا دلالی ونگرداشتن ماشین مابدبخت بیچاره های یم که همه پولمون اندزه یه ماشین ما هستیم که شما هستید .

  • ابوالفضل قهرمانی ارسالی در

    بابا جمع کنید این مسخره بازیاتونو یعنی ک سی باید خودرو بخره که دسته چک داره؟؟؟مسخ ره هااا

    • محمد ارسالی در

      ولله من از این خودرو که می خوان بدند خست ه شدم آخه دیروز ۳ خرداد ۵۰ هزار نفر ثابت نام کرده بعد ۲۵ هزار خودرو میده اینا بک نار آخه این همه سخت گیری گذاشتید دیگه چک چیه این وسط از اول بگید ماشین نمی دیم

  • نگین ارسالی در

    سلام.
    خیلی کم پیدا میشه فردی گردش حساب بالا و دست چک داشته باشه اما یه ماش ین به نام خودش نداشته باشه... اون کسی که میخواد خودرو پیش خرید کنه یا یه دانشجوی جوونه یا یه کارمند و کارگر معمولی... به این آدم مگه دست چک میدن؟؟؟؟ لطفا مشکل چ ک رو رفع کنید.

  • مهروان ارسالی در

    سلام
    خیلی کم پیدا میشه فردی گردش ح ساب بالا و دست چک داشته باشه اما یه ماشی ن به نام خودش نداشته باشه...کسی که پیش خ رید خودروی ایرانی میکنه یا یه دانشجوی جو ون بیکاره یا یه کارمند معمولی و کارگر سا ده... مگه به این آدم دست چک میدن؟؟؟ لطفا مشکل چک رو حل کنید.

    • پریسا ارسالی در

      ثبت نامم بازیه جدیدشونه پولاتونو بگیرن ق رعه کشی بکنن فک و فامیلای خودشونو ماشیند ار کنن گول نخورین اینا جایی نمیخوابن که آب زیرشون بره حرومزادههایین که دومی ندا رن اینا نمیتونن جلوی مافیای ماشینو بگیر ن یه جوری میخوان مردمو سرگرم کنن بابا جم ع کنید این مسخره بازیاتونو نظارت بیشتر ر و دلالای ماشین داشته باشید مردمو به خاک‌ سیاه نشوندین خجالت بکشید خودتون که تو رف اه و آرامشین حال مردمم نمیفهمید بسه دیگه گول زدن مردم بی گناه خدا به فریادتون بر سه جواب خون شهدای ۸ سال دفاع از ناموس دف اع از مال مردم رو باید بدین به اسم اسلام و قرآن سر مردمو کلاه میزارین فقط خجالت بکشین و بس کنید این بخور بخوراتونو نامر دای وطن فروش‌ .

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      خسته نباشید لطفا این قضیه ی چک رو حل کنید آخه ما که چک به نام خودمون نداریم چیکار کنیم با این شرط چک میخوایین دلالای بازار خودرو بخرند نه مردم عادی

  • امیر ارسالی در

    سلام
    شما الان کل پول رو میدی
    یک سال و نیم سود هم نداره
    بعدش خو درو رو تحویل میگیری
    سه ماهه !!!! سه ماه پس از 15 تیر....
    صبح ب خیر

  • نادر ارسالی در

    اقا این سایپا مردم مسخره کرده اسلا سایتش کار نمیده

  • محمد ارسالی در

    در مور چک لطفا توضیح بدهید

    • علی ارسالی در

      اخه چه لذتی میبرین که با روح روان مردم ب ازی میکنین .این چک به نام خریدار دیگه مس خره بازیه . اونم 4میلیون .اونم زمانی که همه شرایط رو داره

  • ناشناس ارسالی در

    یکی جواب بده بابت چک

  • جواد ارسالی در

    عالیه. سخت گیری کنید تا خودرو به دست مصر ف کننده واقعی برسد.

    • ناشناس ارسالی در

      چک لازم نیست

  • ناشناس ارسالی در

    انقده با مردم بازی نکنید سر کار نزارید

  • سامانی ارسالی در

    مردم سر کار نزارید شما نه ماشین ونه چیز دیگه تحویل مردم می دین

  • Hyukgf ارسالی در

    بعد اگ تو قرعه کشی برنده نشیم پولی ک داد یم طی چند روز برمیگرده ب ما؟؟

    • احمد ارسالی در

      بابا این مسخره بازیا چیه پول اول مگیرین خوب قرعه کشی کنید وقتی درشد بعدا کل پولا بگیرین

  • محمد مهدی کریمی مزیدی ارسالی در

    بدترین سایت

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا این چه مسخره بازیه پولو که دارن میگیرن ماشین هم که در رهن شرکت هستش کسی هم‌نمیتونه بفروشه پس چک میخواید چیکار خیلی ها هستن چک ندارن یه دفعه بگید نمیخوایم ماشین بدیم دیگه چرا مردمو اذیت میکنید البته مقصر ما مردم هستیم اینها مقصر نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    اینها مقصر نیستن ما مردم مقصر هستیم که ص ف کشیدیم واسه این ماشین ها که هیج جای دن یا قبولشون ندارن متاسفم

    • فرزاد ارسالی در

      من همه شرایطو دارم ولی یه ماشین چن سال ف روختم ولی هنوز پلاکش بنامم هس
      باید چکار کنم

  • ناشناس ارسالی در

    چه نظری اقاسایت طبق معمول برای من باز نم ی شود
    علی عبیات ازاهواز

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که آخه یه نفر که تا الان ماشینی به نامش نبودهدسته چک داره شورشو درآوردین و اقعمتاسفم که فقط درد پرورین

  • یدالله آرام ارسالی در

    باسلام.آقاجان اینجا حق ما که ضایع شد.ما سال گذشته ثبت نام کردیم آبان ۹۹ قراره خو درو ساینا تحویلمون بشه،این چه جوری میشه که امروز مردم پول میریزن سه ماه دیگه خود روشون رو تحویل میدید؟خدا گواهه انگار نه انگار منطق و عدالت تو کار شماست!

  • 0918 ارسالی در

    جمع کنید این مسخره بازی ها رو .. الان فق ط دلال ها دسته چک دارن عاقا

  • M ارسالی در

    کسی که ماشین نداشته باشه قبلا هم خرید نکرده باشه نتونسته تو بازار آزاد ماشین بخره دسته چکش کجا بوده این چه مسخره بازی

  • ناشناس ارسالی در

    دسته چک برای چی
    چرا

  • علیرضا ارسالی در

    واقعا بدبختر از ایرانی هم وجود داره شرکت های بزرگ خودرو ساز با التماس همه جای دنی ا با هر شرایطی که تو بخواهی خودرو میفروش ن اونوقت این تابوت سازها با این ملت بدبخ ت چه میکنن اقا یکسال نخرید ببینید چه شود

  • ناشناس ارسالی در

    در روحتان

  • ... ارسالی در

    شما راحت نگرفتید چرا اینجوری میکنی دسته چک از کجا بیارم من اگه اوضاع مالی خوب داشتم میرفتم از بیرون میخریدم این چک رو بردارید چک ب ادمای ادی ک هیچ جوازی نداشته باشن نمیدن با چ مدرکی من جواز بگیرم

  • بهشتی ارسالی در

    اخه چرا مردم رومیپیچونید مگه ادم عقل نداره پول ملت سه ماه دست شما بمونه که چی اخه ماشین های پوسیده شما رو بخریم اونم معلوم نیست کی بدن والا عقل چیز خوبیه

  • بهرام سیفی ارسالی در

    با سلام .سایت شماره همراه را که در مالکی ت خودم هست .«با اعلام خطا که شماره انتصا ب به فردی دیگر است.»راه حل مشکل برای ادا مه ثبت نام احراز اولیه کد پیش ثبت نام را دوستان راهنمایی بفرمایند .با تشکر منتظر پاسخ هستیم

  • ناشناس ارسالی در

    دوستان کسی تا الان تونسته اصلا ثبت نام کند؟ من تا کدملی رو میزنم به سایت امتا که میره میگه این سایت در دسترس نیست

  • ناشناس ارسالی در

    انگار كسي كه پول پيش رو مي ده فرار مي كنه مگه ماشين دادي دستش چك مي خواي

  • ناشناس ارسالی در

    حقتونه

  • ناشناس ارسالی در

    مردم ایران چه ساده وشریف هستن. بابا یکسال ماشین نخرید تا ب دست پاتون بیفتن.

    • فرزاد ارسالی در

      شما حساب کن ۱۵هزارتا ماشین میخوان بدن
      تو دو روز ۵۰هزارنفر ثبت نام کردم
      تا آخرین روز ۵۰۰ هزارتا هم میرسه
      نصف پولشونم حساب کنی سودش تو ۳ ماه چقد ر میشه
      خنده دار نیست؟
      بعد او نیکه برنده نشده یعنی اکثریت
      بدویین دنبال قاتل بروسلی پولتون بگیرین🍍🍍

    • رضا ارسالی در

      سلام کسی میدونه سازوکارقرعه کشی چجوره؟مث لایه ماشین که افرادزیادی ثبت نامش میکنن شانس متقاضی هاش نسبت به ماشین دیگه که کم ترثبت نام کردن کمتره یاشانس همه ثبت نام کنندگان یکسانه؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا قیمت سایپا ۱۵۱ اپشنال این همه گرانه مگه همون پراید نیست ماشاالله بانیسان برا بری میکنه یعنی چه؟

  • ناشناس ارسالی در

    از ساعت ۸صبح دارم تلاش میکنم،سایت فروش س ایپا باز نمیشه.چک صیادی به امثال من که گ ردش مالی زیادی ندارن که نمیدن.خواهش میکن م که این بند را حذف کنید.

  • حالا ارسالی در

    اینا همش بازی هست سنگ بزرگ علامت نزدن هس ت من اگه دسته چک داشتم یعنی پول در گردش دارم چه نیازی به طرح شما دارم خیلی مسخرس ت باز هم مصرف کننده واقعی نمیخره خودشون شگردش و بلدن....

  • محمد ارسالی در

    آیا برای ثبت نام باید دو خودرو ساز رو ان تخاب کرد

  • امید ارسالی در

    لطفا کسی بگه این ماشینا تک گانه هستن یا دوگانه

  • امید ارسالی در

    دوگانه هستن یا تک

  • فردین ارسالی در

    این ملت با این پیشینه تاریخی، استقامت و آزادگی، شدن ملعبه دست ی مشت از خدا بی خب ر مسئولین ایران خودرو و سایپا...
    آ قا نخریییییددددددددددد...........

  • رسول ارسالی در

    ادم های سرمایه دار که چک ندارند لطفا حذف کنید شرایط چک را

  • الاغ ارسالی در

    کی سایت باز میشه بریم؟ اشغال بخریم....

  • غفاری ارسالی در

    شماها کاری نمیکنید که مردم ماشین دار بشن شما هدفتون پر کردن جیب دلالهاست.

  • م غ ارسالی در

    بخدا خسته کردید ملتو بخدا جون ب لب کردید بخدا همه دلال نیستند ب این روره ایی ک‌گرفتیم خرید فروش نمیخایم کنیم بابا مصرف کننده ایم شماره موبایل به نام‌خودت پولتو اماده کن ماشین نداشته باشی تو امتا برو که از صبح‌تا حالا موفق نشدیم حالا هم برا ۴ میلیون چک بگیر بابا دختر من که دانشجو پول در گردش نداره چک ار کجا بیاره اخه سما یی که مالتون از اسمون هفتم بالا میره و فکر اون حقوق بگیر بیچاره نیستید که همه ماه در حال جمع و تفریق کردنه تا به اموراتش برسه و دستش به کسی نباشه این سنگها چیه جلو یه مشت پا شکسته مثا ما میندازید بخدا رحم‌و مروت چیز خوبیه

  • مرتضی ارسالی در

    مسخره بازی ایران خودرو و سایپا بشتابید ب شتابید برای ثبت نام چک بیاورد اونم چک سی ال بشتابید کجای دنیا پول کامل ی خودرو ر و میگیرن بعد از متقاضی چک میخوان مسخره ب ازی رو بزارید کنار ب شعور مردم توهین نکن ید جمع کنید این مسخره بازی رو مگه چند در صد جمعیت ایران دست چک دارند

  • رسول حصیری ارسالی در

    بااین جریان چک،ببخشیدمردم را خر فرض کردی د

  • قلاتی ارسالی در

    ماجرای چک چیه یه جوان دانشجو ویا کارمند ساده کجا چک بیاره که شما شرط گذاشتین باز همون دلالها وپولدارها چک دارن مردم عادی چکشان کجا بود چرا دارید با اعصاب مردم ب ازی می کنید

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا بازم مردم عادی جا میمونن

  • ناشناس ارسالی در

    من همه شرایطشون دارم ولی چک ندارم
    هیچکسم پاسخگو نیس
    چرا یه نفر عاد ی نمیتونه ثبت نام کنه

  • بهرام ارسالی در

    سلام.شماره موبایل که در مالکیت وبنام ثبت ‌نام کننده است،چرا سایت امتا،اعلام می کن د که شماره همراه انتصاب به دیگری هست .چی ه این دلیل از ادامه فرایند پیش ثبت‌نام ج لوگیری می شود .دوستان مطلع راهنمایی کنند .با تشکر

  • بهرام ارسالی در

    در باره شماره همراه ومالکیت آن چرا ساما نه خطای انتصاب شماره به فرد دیگر را اعلا م می کند لطفاً توضیح بده کسانی که مطلع ه ستند.

  • شاهین ارسالی در

    شرکت های خودرو سازی برای عید فطر شروع به ثبت نام کردند که شرط اول داشتن چک میباشد، سوالم این است، مگر چند نفر کاسب و جواز کسب دار در ایران وجود دارد که ماشین ندارند؟! مگر از شرایط اخذ دسته چک داشتن جواز کسب پیش نیاز نمی باشد؟! واقعا این رفتار خودرو سازها یعنی چه مگر اینکه قشر ضعیف که چک ندارند نتوانند خودرو ثبت نام کنند

  • ناشناس ارسالی در

    مرگ بر آمریکا اینا همش کار آمریکا اسرائی ل است

  • میلاد ارسالی در

    خسته شدیم بخدا!!! آرزو بدلمون نذاریدچک ا ز کجا بیاریم،این مشکل رو حل کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    این مسخره بازیا چیه خداییی ادم فک میکنه تو ی کشور غریب زندگی میکنه او این مشکلا ت پیش میاد اصلا تو مخ ادم ننیگنجه تو کشو ر خودت باشیو ماشین نتونی بگیری واقعا متع اسفم برای مسعولین 😔

  • سهراب ارسالی در

    دوستان اینا خودشون این کاره اند ینی شما متوجه نمیشید ماشینی که قیمتش ۷۹ میلیونه و ۷۶ میلیونشو نقد میگیرن و ۳ میلیون قسط بعد برای اون ۳ میلیون موی دماغ فیل هندی رو میخوان یعنی چی! داداش فقط خودتون کاسب ین و دسته چک دارین نوش جونتون منتش رو سر مردم نزارید خودتون هم میدونید بانکی ها فقط به کاسبا و پول دارها دسته چک میده بر ین خودتونو مسخره کنید

    • مریم ارسالی در

      من اسمم درنیومدپولموکی میدین؟

  • علی ارسالی در

    خخخخخخخخ خخخخخخخ
    چه حالی میکنم او نایی که رفتن ماشیناشونو ارزون دادن که بر ن ثبت نام کنن
    خخخخخخخخخ

  • دانشجو ارسالی در

    آخه چک‌از‌کجا‌بیارم
    به‌اون‌خدا‌‌که ‌فراموش‌شده پول‌قرض‌کردم
    لعنت‌ خد ا‌بر‌ شما

  • فف ارسالی در

    خاک

  • بهزاد ارسالی در

    آخه‌چک‌ خخخخ
    از‌کجا‌آخه
    اگه ‌بخوام‌از‌کسی‌هم‌بگیرم‌گیر‌نمیام‌به‌خدا

  • ال ارسالی در

    مردم‌خر‌فرض‌نکنید

  • مرگ ارسالی در

    ایران .... است

  • حامد ارسالی در

    سلام
    یه راه دیگه واسه کلاه برداری دور از جون مردم ایران خر فرض کردن.احتمال ا یه آقا زاده دیگه پول کم آورده.یه دانشج و یه کارمند یه خانم خانه دار از کجا دسته چک بیاره.جمع کنید این مسخره بازی رو

  • فرهاد ارسالی در

    با سلام
    بخدا همش دروغ میگن،اصلا سا یتها باز نشده

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی چی چک این چه مسخره بازیه

  • محمد ارسالی در

    سلام
    کسی که ماشین داره میتونه خرید کنه

  • مهدی ارسالی در

    اصلا نمیشه وارد شد با اینکه من قبلاً احر از هویت و ثبت نام کردم

  • کریمی ارسالی در

    وقتی پول ماشین را نقدا میگیرید و یکسال ه م ماشین را در رهن نگه میدارید گرفتن چک د یگه چه صیغه ای هستش؟ چرا مردم را اذیت می کنید؟ چرا خواری و خفت را تا این حد می رس ونید؟ بترسید از روزی که طاقت مردم طاق بش ه

  • علیرضا ارسالی در

    کجای دنیا و کدوم کمپانی با این شرایط ماش ین میفروشه ای خدا من دیگه کلا رد دادم.

  • ناشناس ارسالی در

    من تو ۳۶ ماه که خوبه تو ۳۶ سال گذشته هم ماشین نداشتم با این شرایط فکر کنم در ۳۶ سال اینده هم نخواهم داشت با تشکر از دولت وخودرو ساز محترم

  • ناشناس ارسالی در

    ترو خدا موضوع چک و حذف کنید اینقدر بی رح م نباشید

  • ناشناس ارسالی در

    کی چک داره قضیه چک حل نشه فکرنکنم کسی بت ونه ثبت نام کنه مگرفک وفامیلهای خودشون

  • مهسا ارسالی در

    وقتی که فروش نقدی هست چک برای چیه دیگ??ب عد ما چک از کجا بیاریم انقدر سنگ نندازید جلو پامون

  • مهسا ارسالی در

    مارو دنبال نخود سیاه نفرستید خسته شدیم د یگ اه

  • محمد ارسالی در

    مردم ساده ایران گول اقایون دزد رو نخورید .......چیزی ازاین دولت ایران نصیبتون نمی شه.اونا فقط به منافع ودزدی خودشون فکرمیک نن نه به مردم ایران.ماشینهای پوسیده تون برای خودتون.گدا گوشنه های دزد

  • مژگان ارسالی در

    داستان چک چیه؟! ب شعور مردم توهین نکنید

  • میثم ارسالی در

    کسی که قبلا ماشین به نامش بوده (ولی تا ح الا از کارخونه ماشین نخریده) میتونه ثبت نام کنه؟
    ( انگار گفتن از ۳۶ ماه به این طرف نباید سند به نامش خورده باشه!)< br /> لطفا راهنمایی کنید

  • اعظم ارسالی در

    سلامخداایش جواب ملتو بدید یه خانم خانه د ار چه جوری باید دسته چک داشته باشه یا بگ یره با پول کارگری چند سال نخورو بمیر جمع کردم ک بتونم خودرو بخرم بعداشم سایت امت ا شماره کارتمو هزار بار زدم میگه اشتباه است خداااا ایش اگر نمیخوایید خودرو بدید باروحو روان ملت بازی نکنید ...

    • امید ارسالی در

      سلام ساعت های دوتا۴صبح خلوت بدون مشکل ثب ت نام کنیدوقانون چک هم برداشته شده برای بستگان هم باشه میشه

  • سعید ارسالی در

    عالی شرایطش رو سختر کنن بهترم میشه

  • ناشناس ارسالی در

    ماکه چک نداریم چیکار کنیم

  • حمید ارسالی در

    لطفا یکی جواب بده که چطور ممکنه یکسال در انتظار بمونی و بعد به پولت هم سودی تعلق نگیره و بعد اگر کسی خواست خودرو بفروشه اجازه فروش بالای ده درصد سود را ندارد. به نظر شما برای تحقیر یک ملت آیا روش بهتری غیر از همین شیوه های ثبت نامی ایران خودرو و سایپا وجود دارد.

  • مهدی زرگر ارسالی در

    قانون چک برا خریدار واقعی مانع بزرگیه چو ن همه ی دلالان چک دارن ولی آدم کارگر یا کار آزاد یا خانمها اکثر چک ندارن

  • هادی ارسالی در

    من جوان 30 ساله که روزگارم با شندرغاز، ش ندرغاز میگذره چک صیادم کجا بود که این طر ح رو کردید تو بخشنامه! خب شما که با بی م نطقی و بی دلیل نصف پول رو بدون قرعه کشی میگیرید خودش نوعی گرو هست از اون طرف مشخ ص نیست بعد قرعه کشی صاحبدار بشیم یا نه و پول عودت میخوره دیگه این جریان من درآور دی و بی منطق چک چیه که گرو کشی میکنید. ک سی که پول ماشین رو داده و ماشین غراضه تو ن رو با این قیمت های فضایی گرفته سندش هم دستش نیست و فروشش غیرقانونی اعلام شده م اجرای چک چیه! چکم کجا بود بابا تو این او ضاع اسفنام و نابسمان کنونی!!!
    یهو بگید نمیدیم خلاص! از ماست که بر ماست که همچین آق بالا سرهایی سردمدارمون هستن!

  • ملنگ ارسالی در

    دیدگاهی ندارم.......چون ملگم.....ملت ملگ ه.....نبود که اینجور اسکلمان نمیکردند... .چک......خجالت بکشید کشوررا به کند کشیدی د...

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت براین سیاست های کثیفشون اگه ادعاشون میشه میخوان بازارروکنترل کنن ازطریق کار خونه به مردم ماشین بفروشن یااصلایه کاری بکنن لااقل ازکارخونه تابازاراین همه اختل اف نباشه ،من نمیدونم خداچراکاری نمیکنه و اقعادیگه ظلم بس نیست ،روزی یه حیوون اختل اص میکنه هرشب میخوابیم بلندمیشیم همه چیز گرون وگرون ترشده فقرابدبخترمیشن وسرمایه داراثروتمندترهرکی رسم دزدی بلدباشه برندس ت هرکه بخواددرست زندگی کنه باخته الانم ب ااین مدل فروش فقط خواستن دهن مردموببندن وگرنه قصدفروش ندارن دوباره ازیه راه جدید دارن به دزدیشون ادامه میدن.

  • ناشناس ارسالی در

    قبول باشه بذل و بخشش عالی جنابان
    حیف اون فوق فرشته هایی که واسه اقتدار ایران زیر خاک اندوحیف ازشما که همه اقشار ضعیف مملکت رو میخواین صاحب دسته چک کنیدنه ماشین این چند تا تابوت هم مال شما وبرادرای دلالتون، 50سال گذشت این چند روز هم بدون تابوت شما میگذره.

  • ناشناس ارسالی در

    با این شرایط کی میتونه خودرو ثبت نام کن ه؟
    مهلقا خانوم !!!!!

  • عین الله فیض الهی ارسالی در

    ماشین های ایرانخودرو و سایپا چند وقته تو انبار خاک خوردن و آفتاب دیدن پوسیدن به درد نمیخورند حالا می بینید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام دیشب مشکل دسته چک حل شد میتونید از یکی از افراد درجه 1چک بگیرید.
    البت ه اگه اسم ادمای معمولی در بیاد....

  • سحر ارسالی در

    در مورد چک صرف نظر کنید

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا در مورد چک صرف نظر کنید

  • ناشناس ارسالی در

    فقط ،زر مفت میزنید

  • م ش ارسالی در

    سلام و درود، ایران خودرو یکی از شرایط ثبت نام را داشتن چک صیاد فقط به نام خریدار قرار داده است، که این خود مقدمه یک مفسده از سوی این شرکت است، چون اشخاصی هستند که پول خرید خودرو را داشته ولی خودشان چک ندارند فرزندش دارد ولی برای آن شرکت قابل قبول نیست لذا یک مفسده در حال شکل گیری است. چرا بدلیل دسته چک نداشتن حق مدنی یک فرد را ضایع می کنند. حتماً به فکر حذف برخی افراد اینجوری هستند

  • هاشم ارسالی در

    بازم یجوری طراحی کردین که بجز ادمای خودتون هیشکی نتونه ثبت نام بکنه یه پراید که اندازه یه فرغون ارزش نداره این همه سغرا کبری چیدن نمیخواد

  • سینا ارسالی در

    این همه مردم حرف میزنند و نظر میدنند چرا کسی پاسخ کامنتها رو نمیده.. بابا برا مر دم ارزش قایل بشین... آهای گسرش نیوز که ا ین چالش رو راه انداختی لطف کن نظر مسولین رو هم بزارید. ونشینید و به مردم بدبخت که سر کارند بخندید وبه ریش مردم نخندید

  • ناشناس ارسالی در

    تو مرحله اول نصف پول و می ریزیم به حساب بعد از یک هفت قرعه کشی اگه برنده نشین یک هفته کاري طول می کشه پول و برگردونن یع نی حداقل 20روز پول ملت دستشونه؟ پیدا کنی د دزد را!

  • علی بهار ارسالی در

    سلام یه سوال داشتم برای ثبت نام خودرو اگ ر پلاک تراکتور به اسمم باشه میتونم توی ف روش فوق العاده ثبت نام کنم یا مجوز ندارم . با تشکر از مدیریت سایت❤

  • سلطان خودرو ارسالی در

    به نظر من این شرایط خوبه و باید سخت گیرانه ترم بشه خودرو باید دست مصرف کننده نهایی برسه. از این حقیقت بگذریم که خودرو سازا واقعا دارن دلالی میکنن یه نکته میمونه اینه که ما مردم چرا به این اتیش میدمیم ماشین داریم و هیچ احتیاجی به ماشین نداریم ولی به اسم فک و فامیل ماشین میخریم تا تو بازار بفروشیم به این اساتید میگی این کارو نکن بهشون بر میخوره و میگن دارم ارزش پولمو حفظ میکنم ولی باید گفت در اصل داری کاری میکنی که بدتر تورم بالا بره. دلال خودرو نونشو میزنه به خون مردم و میخوره تمام.

  • احمدی ارسالی در

    چرا پراید نزاشتن؟
    چرا خودروهای پرف روش نزاشتن؟
    الان اونایی که فروش کم تری داره رو رد میکنن بره
    چه دولت وچه ملتی داریم ما!

  • علی غیاثی ارسالی در

    من 13 سال پیش پرایدخرید ام چون پلاک جاری دارم باید تااخرعمرم بااینکه باشم شماره خدا این شرط بالا 10انجام کنید

  • Pejhman ارسالی در

    خاک برسرتون با این شرایطتون
    آخه یه پراید یا تیبا چیه که چک هم میخاید؟دیگه آشغال تر از این ماشین ها هست مگه که قشر ضعیف بره بخره؟مردم عادی کارگر و غیره چکشون کجا بود؟اینجوری مگه قیمت میاد پایین؟این همه ماشین تو پارکینگ و جاهای دیگه قایم کردن که چی بشه؟دزد خود خودروساز نه یه نفر که ۱۰ ماشین خریده بفروشه
    دزد شمایید که ماشین به روز تحویل نمیدید و بازار پرازماشین نمیکنید که چندتا دلال بی ناموس شاخ نشن واس مردم عادی و بازار دست بگیرن
    خجالت بکشید ،اگه واقعا میخاید ماشین برسه دست مردم عادی شرایط چک بردارید و تحویل ۱۵ روزه یاکمتر بزارید که سریع بازار پربشه ،نه شرایط تخیلی واس خودتن گذاشتید حرومزاده های مفت خور

  • محمد ارسالی در

    سلام من پلاک انتظامی عمومی کامیون فعال دارم، آیا میتوانم ثبت نام کنم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام میشه یکی کامل وصریح در مورد چک توضی ح بده که جریان چک چی هست

    • ناشناس ارسالی در

      جان مادرت هیچی نگو حوصله نداریم مشکل یکی دوتا نیست راحت بهت بگم از خیره این ماشی نا باید گذشت ونخرید تا خودشون بفهمن عوضی ا

    • ناشناس ارسالی در

      چک میخاد اگه نداشتی از بستگان نزدیک میخ اد به مبلغ ۳میلیون ونهصد برای مابه التفا وت از مبلغ ماشین کم میکنه وبه تاریخ سال دیگه ۱۴۰۰ و وجه هم ۱۰۰ درصد بعد از قرعه کشی میگیره .

    • مهدی ارسالی در

      سلام بنظر شما پول نقد بدی 3ماه چشم انتظا ر اونهم با نظر ونیاز داخل قرعه کشی که آی ا به ما بیفته یا نه ؟

  • پریا ارسالی در

    یعنی چی چک این دیگه از کجا دراومد ی چیزی گذاشتن که کسی نتونه ثبت نام کنه بسه دیگ ه بابا چرا اینقد مسخره بازی درمیارید بزا رید طرف بعداز 50سال حداقل صاحب ماشین بشه ی ذره واسه این مردم بدبخت دلتون بسوزه

  • کیهان ارسالی در

    لطفا خانوادهایی که هیچ کدام ازاعضاش خودر و ندارن رادر اولویت قرار بدین

  • R ارسالی در

    شماره کارت منو قبول نمیکنه کسی میدونه مش کلشو

    • ناشناس ارسالی در

      اگر کارت های دیگه ای دارید امتحان کنید،ح تی اگر کارتتون منقضی شده باشه،مال من پار سیان و ملت رو قبول نکرد ولی یه کارت منقض ی شده از پاسارگاد رو قبول کرد

  • ۱ ارسالی در

    خیلی پستید

    • امین محمدی ارسالی در

      سلام مال منم قبول نمیکنه

    • شاهین ارسالی در

      منم با ملی زدم قبول نکرد ولی ملت رو قبول کرد با یه حساب دیگه امتحان کن

  • جلال ارسالی در

    چرا شماره کارت بعضی بانکها رو قبول نمیکن ه اینم جدیده؟ باید بریم ۱۰ تا حساب باز ک نیم بلکه یکیش قبول شد

  • جلال ارسالی در

    کجای دنیا با مشتری اینجوری برخورد میکنن خرید یه ماشین آشغال شده یه چالش واسه مرد م بدبخت...

  • مریم ارسالی در

    سلام به نظرتون اگه اسم مون تو قرعه کشی د ر نیاد پولمونو سرهفت روز تحویل میدن یانه

    • ناشناس ارسالی در

      فکر کنید میدن ولی از دزد انتظار زیاد نداشته باشین

  • اسماعیل ارسالی در

    کسی که ماشین مدل پایین داره میخواد ماشین مدل بالا بخره نمیتونه ثبت نام کنه؟؟؟؟

    • صدرا اسماعیلی ارسالی در

      بله بابا جون عزیز

  • S ارسالی در

    سلام یکی از اقوام میخواد به نام من ماشین ثبتنام کنه به نظر شما اینکارا بکنم یا ا ینکه ممکنه در مشکل ساز بشه برام لطفا هرک سی میدونم راهنماییم کنه ممکنه در اینده ن تونم برا خودم ماشین دیگه ثبتنام کنم؟

    • امید ارسالی در

      سلام این کارونکنین بهتره ممکن درآینده طر حی بیادبضررتون میشه وممکن نتونین حالا حا لا ثبت نام کنین

    • ناشناس ارسالی در

      نکن بعد خودت نمیتونی بخری اون داره با اسم تو میره جلو ازت سو استفاده میکنه بعد اگه در اومد گرونتر میفروشش سود میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      این کارو نکن پوستت کنده میشه

    • ناشناس ارسالی در

      نخرید

    • ناشناس ارسالی در

      مردم اینا فقط دارن بازیمون میدن اگه میخوان ماشین بدن راحت میگن بیاید از خوده نمایندگی راحت بگیرید همونجا هم پولو کامل بدین اینا میخوان با پولتون کار بکنن بعدم بگن نشد یا هزارتا دروغ دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      اسمه خودتونو گذاشتین انسان شما از زناهم کمتری خونه مردمو کردین تو شیشه ایشالا هم ه خونوادت ن ب بدترین بلاها گرفتار بشن چو ن مردمو خسته کردین بی لیاقتا

    • ناشناس ارسالی در

      بله. یارانتم قطع می کنن

  • ناشناس ارسالی در

    من ماشین کامیونت به نام دارم این که میگن پلاک به نام نداشته باشید میخاد بدونم مش کلی پیش نمیاد

  • مجید ارسالی در

    با سلام من با یک زن و دو بچه یک سال ماشی ن ندارم پیادم همه شرایطش دارم خواهشا یکم سخت بگیرن تا افرادی با شرایط من بتونن خ رید کنن و انهایی که یه ماشین دارن و الان میخوان برای فرزند۲۰ ساله یا زنش ثبت نام کنه بعد ببره ماشین به اسم خودش بیرون به قیمت بازار ازاد بفروشن خواهشا قرعه کشی برای همه نباشه.برای هر کد ملی یک خودرو ن باشه برای هر خانواده یک خودرو باشه لطفا پیگیری کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    پولمونو بدیم خر بگیریم بهتره

  • صادق بهرامیان ارسالی در

    واقعا اگر میخواهید و قصد دارید عدالت رعایت شود و مردم بدانند که شما دروغگو نیستید' شرط تان اولین متقاضی ماشین از شرکتهای خودرو ساز باشد نه قرعه کشی ؟ مگر چند دقیقه زنده ای؟

  • حمید ارسالی در

    واقعا انصاف نیست شرط پلاک فعال خواهشا با زنگری کنید تا دیروز که شانسی برای ثبت نا م نبود حالا که شاید شاید شده این شرط ها چیه

  • داوود ارسالی در

    سلام چرا نیسان وانت گران شد مگه سال97 خو د شرکت سایپا غیر قانونی 23 درصد گران نکر د بازم امسال گرانتر کرد که

  • بهرام حسینلو ارسالی در

    من ازسال ۹۰ یک تاکسی دارم که با آن زندگی ام را میچرخانم آیا پلاک تاکسی جزو موانع خرید خودرو میباشد ؟ خواهش میکنم مطرح و جواب بدهید

  • بدبخت ارسالی در

    خودروسازایه عوضی کلاش

  • ناشناس ارسالی در

    مردم نرید بخرید فقط میخوان مردمو اذیت کن ن بعدم ب هر دلیلی بگن ما که ی هفته شبانه روز سایتو باز کردیم شما نتونستین برید گ مشید من امروز از صبح تا الان هزار بار رف تم اومدم آخرش واسه ی کد که واسه گوشیم با ید بیاد بیخیال شدم بابا خستم ن کردین گذا شتن اونایی که بورسی هستن اونایی سهمام عد الت یا واسه ثبت نام ماشین بودنو باهم گذا شتن که نتونی کاری بکنی برید بمیرید

  • حمزه ارسالی در

    من تا مرحله واردکردن شماره شبا و مرحله ثبت اطلاعات نهایی هم رسیدم تا اینکنه دکمه ثبت رو میزنم خارج میشه یعنی پیش ثبت نام من تموم شده لطفا راهنمایی بفرمایید

    • فاطمه ارسالی در

      منم چندین بار میزد خطا تا بالاخره ثبت شد

  • رضا ارسالی در

    سلام ببخشید ی نفر بگه الان باید تو دوتاس ایت ثبت نام کنیم تا قرعه کشی بشه ؟منطورم اینه که الان هر دوتا جا ثبت نام کنیم می شه

  • مجید ارسالی در

    من دوسال پیش از سایپا ماشین خریدم قرار بود دیر کرد تاخیر سه ماهه بدهند که اصلا ندادند ویادشون رفت... هیچ کس هم الان طرف من و امثال من نیست...

  • ناشناس ارسالی در

    اگر کسی ثبت نام اولیه را درسایپا انجام د اده میتواند از محصولات ایران خودرو خرید کنه

    • ناشناس ارسالی در

      بله میتونه

    • ناشناس ارسالی در

      من یه ماشین از سایپا سفارش دادم امکان تغ ییر هست؟؟ و اینکه هیچ کدی برای من نیومده برای قرعه کشی

  • ناشناس ارسالی در

    ما از باطن شما ها خبر نداریم که ،می سپار یم شماها رو به اون خدای که بزرگه با شما مثل خودتون رفتار کنه ما به شماها زورمان نمیرسه

  • مسعود طرفی آبادان ارسالی در

    دوستان حتما" برای ثبتنام از برنامه فایر فاکس موزیلا استفاده کنید غیر از ای ن سایت ایران خودرو و سایپا نمایش داده در ست نمیشود و در هنگام ثبتنام دچار مشکل می شود

  • ناشناس ارسالی در

    شرط پنجاه درصد برداشته شد چه عالی.
    فقط شرایط سنی رو گذاشتن بالای18 سال جوو ن 18 ساله 50-60میلیون از کجا اورده ماشین بخره.
    پدربرای فرزند بخره میشه مصر ف کننده واقعی؟؟؟؟؟؟؟

  • نیما ارسالی در

    اقا درووووووووغ نخرید من پولمو دو سال پی ش همینا خوردن تا این ساعت پی گردشم و هیچ ی گیرم نیومده قرعه کشی من اسمم افتاده بو د ندادن اعلان ۶۰ملیونمو خوردن دستم به هی چ جا بند نیست نخرید ازمن گفتن بود

  • هادی ارسالی در

    زمان اعتبار حساب شما به پايان رسيده لطفا از طريق اين لينك مجددا وارد سيستم شويد :/

  • مهسا ارسالی در

    نیما دفعه اوله قرعه کشی گذاشتن این دوتا خودرو ساز کی دوسال پیش قرعه کشی بود چرا چرت میگی

  • ناشناس ارسالی در

    ب نظر شما با این همه متقاضی ایران خودرو اونم برای ۱۵۰۰۰ خودرو چقدر شانس برنده شد ن داریم ؟ تا الان ک بالای ۴۰۰۰۰۰ نفر فقط برای ایران خودرو ثبت نام کردن . حداقل ت عداد خودرو ها رو افزایش بدین تا شانس ما برای قرعه کشی بیشتر بشه

  • زهرا ارسالی در

    سلام من یه ماشین از سایپا انتخاب کردم ام کان تغییر ماشین هست؟؟ و اینکه سایپا کد ق رعه کشی میده به من هیچی نداد و فقط یک پی ام اومد که شما تو قرعه کشی سایپا هستین

    • محمد ارسالی در

      آقا من یه ماشین انتخاب کردم امکان تغییر ماشین هست

  • ناشناس ارسالی در

    چرا انقدر شرایطو سخت کردین . با این قیمتا مصرف کننده واقعی که نمیاد الکی ثبت نام کنه . ولی ایا کسی که 15 ساله ی پراید حلبی داره و فرسوده و به تعمیر افتاده نباید عوض کنه . که شرط پلاک گذاشتین ؟!
    تورو خدا این شرط پلاکو حذف کنید .

  • ناشناس ارسالی در

    چرااکثرا خطامیده که کارت بانکی شماشناسای ی نشد کارت دیگر رامعرفی کنید

    • ایرج فرهنگیان ارسالی در

      من ثبت نام کردم ولی کد قرعه کشی نداد چیکار کنم

  • مهدی ارسالی در

    آقا این مدل فروش عینک یه باره یا ادامه د اره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من از عصر منتظر کد هستم برا چی نمیا د رو گوشی یم جریان چیه

    • ناشناس ارسالی در

      دوباره وارد شو و آخرين گزينه شماره پيگير ي زده

    • ناشناس ارسالی در

      با گوشی نمیشه از کامپیوتر استفاده کن

  • داریوش ارسالی در

    قرعه کشی :)

  • ناشناس ارسالی در

    حالا برا من ببینید چی میده

  • ناشناس ارسالی در

    میرم خرید میگه دوباره ثبت نام کن که تاری خش منقضی شده میرم دوباره ثبت نام میگه ای ن کد ملی قبلا ثبت نام کرده از دیروز منو از این صفحه به اون صفحه و بالعکس میندازه مسخره کردن

  • Mina ارسالی در

    با توجه به اینکه بنده ماشین اولی هستم ایا میشه هم در قرعه کشی سایپا و هم ایران خودرو شرکت کنم و امکان امتحان کردن دو بار شانس را به خودم بدم؟؟

  • محمدی ارسالی در

    سلام من برای ثبت نام طرح عیدفطرسایپاثبت نام کردم ولی متوجه این نشدم که درخواستم ثبت شده یانه به همین خاطرتوسایت ایران خو دروثبت نام کردم ولی بعدش از طرف سایپا پی امک اومدکه ثبت نام شماباموفقیت انجام شد ازطرفی هم توی شرایط ذکرشده که فقط به یک خودرو میتونیم اسم نویسی کنیم به نمایندگی هاشون هم تماس گرفتم گفتن که انصراف ندار ن وکلا ثبت نام شما باطل میشه وتا دوسال ه م نمیتونین دیگه ثبت نام کنید
    لطفا اگه میشه راهنماییم کنین واینکه واقعا درس ته که تادوسال نمیتونیم ثبت نام کنیم؟

    • متی ارسالی در

      سلام
      اگه دو تا ثبت نام انجام دادی د .یکی خود بخود باطل میشه
      تو قرعه کشی برای اون ثبت نامی که اول انجام دادی د شرکت داده میشد.
      دو تا ثبت نام تخ لف نیست

    • ناشناس ارسالی در

      برای این موضوع باید راه حلی داشته باشن. منم همینطور به مشکل خوردم. رفتم سایت سای پا ثبت نام کردم پشیمون شدم میخام حذف کنم و ایرانخودرو ثبت نام کنم. یک راه حل بذا رید خواهشا.

  • ناشناس ارسالی در

    بااین کاراتون یواشی یواش باید فلنگ بست

  • زهرا ارسالی در

    یعنی بخدامن مطمئن شدم افغانیم نه سهام عدالت دارم نه معیشتی بهم میدن ۳روزه بادوتابچه ۳ تاکارت ازبانکای جداگرفتم این سامانه میگه شماره کارت اشتباه است یعنی خداازشون نگذره ماشین نخواستم سرگیجه گرفتم

  • فریدون یاسمی ارسالی در

    باسلام آیادرخرید فوق العاده ازسایپا حق انتخاب رنگ هست؟یا نمایش رنگ مشکی ماشین در هنگام ثبت نام به منزله انتخاب رنگ مشکی است .ممنون ازراهنمایی

  • احمق خنگ ارسالی در

    سلام اعتبار سنجی چیه؟ یعنی حالا چیکار باید کرد

  • Amin ارسالی در

    آقا من اشتباهی تو سایپا ثبت نام کردم چطوری حذفش کنم

  • Amin ارسالی در

    لطفا یه کاری برای کسانی که میخواهن انصرا ف بدن بزارین

  • محمد یاسین ارسالی در

    اقا چرا امکان حذف درخواست خرید خودرونذاش تین پس از ثبت نام .شاید تو این مدت کسی نظرش برگرده یا مثل من بخشنامه رو کامل نخ ونده باشه تو هر دو شرکت اسم نوشته باشه ب اید امکان حذف درخواست باشه . قوه قضاییه لطفا بررسی کنید امیدمان به شماست

  • امین بغلانی ارسالی در

    ببخشید میشه بفرمائید اشخاصی که اسمشون د ر قرعه کشی در نمیاد تکلیفشون چی هست م منون میشم

  • احمد ارسالی در

    اهای مردم اهای مسولین فروش نسبتا زرنگ و باهوش اخه نصف مبلغ خودرورا که اوله ثبت ن ام باید بدیم باقیشم که وقتی اسممون توی ق رعه کشی در اومد باید بدیم !!خب پس دیگه چ ک واین چیزا برای چیه فکر کردین مدم متوجه نمیشن این قرعه کشی که شما راه انداختین یه جور بازی دادن مردم بیچاره هست ومیخاین نصف مبلغ پوله اون خودرو را زمان ثبت نام ازش بگیرین وزمانی که اسم اون بنده خدا ت وی قرعه کشی در نیومد اونوقت اون بنده خدا باید یه جفت کفش اهنی بخره وهر روز بیفته دنبال پولش توی این بانک واون بانک وفلان اداره واز این جور جاهای اداری که تا بیا د به پولش برسه 3الی 4 ماه بعد با هزار جو ر دوندگی ورفتن واومدن وپاسکاری شدن از ای ن اداره به اون اداره تازه به اون پولی که اول ثبت نام داده برسه اونوقت شما هم توی این مدت این مقدار پول راکه از هزاران هز ار بنده خدا موقع ثبت نام گرفتینرا باهاش کلی سود میکنین ومیزنین به جیب !!!!خب اخه چرا توی این وضیعت سخته جامعه مردم بیچار ه را توی دردسر میندازین ومیخاین ضرر های این 2و3ماهی که کرونا بود را اینجور وبه ا ین طریق میخاین جبران کنید!!!!!!واقعا که .....

  • علی ارسالی در

    چرا تو جزئیات پیش فروش برا من نوشته انص اف از پیش خرید

  • علی ارسالی در

    چرا تو جزئیات پبش فروش سایپا نوشته انصاف از پیش خرید

  • پری ارسالی در

    آخه رو چه حسابی ۳ ماه پول ملت تو حساب خودرو ساز بمونه بدون سود اونم آیا خودرو سر تاریخ تحویل بدن یا نه
    چرا هیچ کسی رسیدگی نمیکنه؟

  • Hm ارسالی در

    یه تیبا 2 توی قرعه کشی برنده شدم مهلت تح ویل۱ساله اگه کاریش نکنم و وقتش تمام بشه دوباره میتونم توی قرعه کشی دیگه ای ثبت ن ام کنم اگه کسی می خوادش توی واتس آپ پیام بده ۰۹۰۵۹۹۲۱۵۳۰

  • سمانه ارسالی در

    سلام دوستان کسی هست ک توی مرحله هشتم پار س بنزینی برنده شده باشه
    ایا ماشین و تحویل دادن ؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      آره تحویل ندادن فاکتور هم نشده

  • سمانه ارسالی در

    کسی نی جواب بده ایا کسی ماشینشو تحویل گرفته توی‌مرحله هشتم؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      تحویل ندادن فاکتور هم نشده
      مال شما فاکتور شده یا نه؟؟

  • سجاد بیات ارسالی در

    بچه ها من فوق العاده ماشین برنده شدم ی ر اهنمایی میشه ماشین رو به ی ماشین دیگه تب دیل کنم مابه تفاوت رو بدم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها