|
کدخبر: 106359

رئیس سازمان فروش آمیکو خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی داخلی‌سازی پیکاپ آمیکو

رئیس سازمان فروش آمیکو گفت: با وجود مشکلات تحمیل شده به صنعت خودرو، میزان داخلی‌سازی پیکاپ آسنا هم اکنون به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

خودرو افزایش ۳۰ درصدی داخلی‌سازی پیکاپ آمیکو

وحید محمدی رئیس سازمان فروش آمیکو با اشاره به مشکلات بین‌المللی و تحریم‌ها در واردات قطعات خودرو و سی کی دی به کشور گفت: با وجود مشکلات تحمیل شده به صنعت خودرو، میزان داخلی‌سازی پیکاپ آسنا که از ۱۸ تا ۲۰ آغاز شده بود هم اکنون به ۲۷.۸ درصد افزایش یافته است.

محمدی با بیان این مطلب افزود: این توانمندی همیشه در گروه صنعتی آمیکو بوده و در شرایط فعلی نیز تقویت شده است.

وی اظهارکرد: این گروه در زمینه خودروهای سنگین نیز با شیوه داخلی‌سازی قطعات، پیشرفت و حرکت رو به جلو دارد و امید است تا پایان امسال داخلی‌سازی قطعات خودروهای دیزل شرکت به ۳۰ تا ۴۰ درصد برسد.

محمدی تصریح کرد: به دلیل اینکه هم اکنون میزان فروش آمیکو نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است در زمینه تولید نیز افزایش را نسبت به دو سال گذشته شاهد خواهد بود.

محمدی با توجه اینکه امسال جهش تولید نامگذاری شده، تاکید کرد: گروه صنعتی آمیکو این جهش را در زمینه تولید و عرضه محصولات تجربه خواهد کرد به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود شاهد رشد ۵ برابری در این زمینه نسبت به سال‌های ۹۷ و ۹۸ خواهد بود.

رئیس سازمان فروش آمیکو افزود: هم اکنون با توجه به اینکه تولید‌کنندگان خصوصی بسیاری در کشور در زمینه خودرو‌سازی در حوزه‌های سبک و سنگین مشغول فعالیت هستند، اما آمیکو همواره به لحاظ نوع آوری و کیفیت پیشتاز بوده زیرا شرایط این گروه صنعتی با تدابیر اندیشیده شده همواره به گونه‌ای است که یگ گام به جلو داشته است.

وی بیان کرد: هم اکنون تمامی خودروهای تولید گروه صنعتی آمیکو بر اساس استاندارد یورو ۵ و با توجه به استانداردهایی که در کشور تعریف شده، تولید می‌شود. همچنین از دی ماه امسال نیز ۸۵ استاندارد برای همه خودروهای این گروه لحاظ خواهد شد.

محمدی گفت: آمیکو با قطعه سازان بسیاری که در کشور از سابقه خوبی برخوردارند، مذاکره کرده است تا همکاری‌های مشترک تولیدی در زمینه قطعات درجه یک و پر مصرف داشته باشد.

یادآور می‌شود، در امسال فعالیت‌ها و تصمیمات حوزه مدیریت با شتاب در این گروه صورت گرفته است و هم اکنون یکی از قدرتمندترین تیم‌های مدیریت در گروه صنعتی آمیکو دور هم جمع شده‌اند.

 

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها