|
کدخبر: 308852

زورگیران خشن عباس آباد غافلگیر شدند!

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ زورگیر که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.

حوادث  زورگیران خشن عباس آباد غافلگیر شدند!

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۱ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان سهروردی تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۲ سرنشین که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، عملیات تعیب متهمان آغاز و در همین حین موتورسیکلت متهمان با برخورد به خودرو یکی از شهروندان متوقف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت:در یک عملیات منسجم و پلیسی متهمان دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن و ۵ عدد کارت بانکی سرقتی و ... که لحظاتی قبل سرقت کرده بودند به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها