|
کدخبر: 307944

مرد ۲۲۰ میلیاردی تهران دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با جعل اسناد مالکیت ۲۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

حوادث مرد ۲۲۰ میلیاردی تهران دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره کلاهبرداری‌ تحت عنوان جعل اسناد دولتی و فروش ملک به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال با شگرد جعل سند ملکی به روش جازنی ( جایگزینی فردی به جای مالک)، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با چرب زبانی و جازنی از مال باخته ۲۲۰ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده است‌.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تقی پور متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهم قصد داشته تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مال باخته اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها