|
کدخبر: 307936

دستگیری عامل حمله به سرباز پلیس در خیابان خیام + جزئیات

سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرورسابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران خبر داد.

حوادث دستگیری عامل حمله به سرباز پلیس در خیابان خیام + جزئیات

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود.

وی به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

 زیدی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران افزود: شرور دستگیر شده که با سلاح سرد موجب ضرب و جرح یکی از سربازان وظیفه پایگاه این پلیس و با نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در موقعیت خیابان خیام دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه دستگیری این شرور سابقه دار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس گردید گفت: شرور دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    اگه کارباشه مردم دررفاه واسایش باشند دیگ ه شروری وجود نداره ایناهمش بخاطر کمبودها ست،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها