|
کدخبر: 308246

درگیری و تیراندازی در خوزستان / ماجرا چیست؟

شرور مسلح در آتش متقابل پلیس در شهرستان حمیدیه به هلاکت رسید.

حوادث درگیری و تیراندازی در خوزستان / ماجرا چیست؟

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان در بیان جزئیات خبر گفت: در پی درگیری‌های مسلحانه بین ۲ طایفه در منطقه عین ۲ اهواز که منجر به قتل یکی از طرفین درگیری شده بود، در همان زمان حدود ۴۵ نفر از اصحاب دعوی دستگیر و تعداد ۷قبضه کلاشینکف و ۴ شکاری کشف و ضبط شده بود، دستورات ویژه جهت دستگیری متهم اصلی صادر شد.

وی با بیان اینکه متهم اصلی درگیری حدود ۲ ماه متواری و اقدام به تیراندازی‌های متعدد کرده بود، افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان  حمیدیه شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و ابتدا با تدابیر لازم افراد صاحب منزل به‌صورت سالم از دست متهم آزاد و ۳ نفر از همراهان او دستگیر شدند، اظهار داشت: متهم که مسلح به سلاح جنگی و مهمات بوده در مقابل ماموران مقاومت و تقابل به آتش کرد که پس از درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم دارای سوابق متعدد شرارت اعم از تیراندازی، سرقت مسلحانه، زورگیری و.. در محاکم قضائی و انتظامی می‌باشد.

سردار میرفیضی عنوان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک تیغه خشاب کشف و یک‌دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم نیز توقیف شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها