|
کدخبر: 307947

کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی به بهانه ازدواج با دختر جوان!

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری مردی که به بهانه ازدواج از زن جوان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

حوادث کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی به بهانه ازدواج با دختر جوان!

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان داشت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با وعده ازدواج، او را فریب داده و از وی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: زن جوان در اظهارات اولیه خود گفت چندی قبل با مردی آشنا شدم و قرار شد که با یکدیگر ازدواج کنیم و سپس جهت زندگی به خارج از کشور سفر کنیم و به خاطر این موضوع، مرد جوان از من ۲۰ میلیارد ریال پول اخذ و پس از مدتی کوتاه ناپدید و دیگر پاسخگو تماس‌های من نبود.

فرمانده انتظامی آباده تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با بررسی‌های تخصصی، متهم که اهل استان‌ قم بود را در یکی از محله‌های شهرستان آباده شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه متهم پس از مواجه حضوری با شاکی و مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان، به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با شگرد وعده دروغین ازدواج اعتراف کرد، گفت: با بررسی به عمل آمده از سامانه پلیس، متهم دارای سابقه چندین فقره کلاهبرداری و همچنین تحت تعقیب نیز بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: شهروندان ضمن هوشیاری لازم در این خصوص، در صورت مواجه با چنین مواردی سریعا موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها