|
کدخبر: 307896

حادثه در اتوبان نیایش / مرد جوان به چاه افتاد

مرد جوان تهرانی به چاه یک محوطه کارگاهی در نزدیکی بزرگراه نیایش سقوط کرد؛ فرد مصدوم می‌گوید نبود علائم هشداردهنده کافی و تاریکی محوطه منجر به بروز این حادثه برای او شده است.

حوادث حادثه در اتوبان نیایش / مرد جوان به چاه افتاد

ساعت ۲۰:۴۴ یکشنبه ۲ مهر ماه، یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش بعد از جنت‌آباد به سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

محل حادثه یک پروژه عمرانی بوده که چند حلقه چاه در آن وجود داشت و یک مرد جوان به هنگام عبور از آن محل به داخل یکی از چاه‌ها سقوط کرده بود که آتش‌نشانان با احتیاط کامل فرد مصدوم را خارج کردند و تحویل اورژانس ۱۱۵ دادند.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی،‌ روی برخی چاه‌ها با صفحات مشبک و درپوش‌هایی پوشانده شده اما مشخص نیست این چاله حفاظی داشته یا خیر.

همسر فرد مصدوم درباره این حادثه گفت: عدم رعایت نکات ایمنی از سوی عوامل و مالکان این محوطه کارگاهی و نبود علائم هشداردهنده در این محوطه منجر به بروز این حادثه ناگوار برای این مرد جوان شده است.

این فرد که در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستریست، هوشیار است اما وضعیت چندان مناسبی ندارد و دچار شکستگی و خردشدگی شدید دو مهره در ناحیه کمر، چندین شکستگی در ناحیه پا و بازوی دست شده است که نیاز به چند عمل جراحی دارد.

این مرد جوان درباره جزئیات این حادثه گفت: یکشنبه حدود ساعت ۸ شب ما در حال حرکت به سوی "مجتمع تجاری نیایش" بودیم و به ما گفتند ظرفیت پارکینگ این مجموعه تکمیل شده است؛ بنابراین باید خودرو را در محلی دیگر پارک می‌کردم.

وی ادامه داد: وقتی دیدم که در نزدیکی بازار جنت، محوطه‌ای وجود دارد که چند ماشین شخصی در آن پارک شده است؛ اقدام به پارک کردن در آن قسمت کردم که ظاهراً در نزدیکی محل پارک اتومبیل‌ها، محوطه کارگاهی بود اما هیچ هشدار و نوار زردرنگی برای جدا کردن این بخش از محل پارک ماشین‌ها وجود نداشت.

این فرد مصدوم با بیان اینکه نبود روشنایی کافی در این محوطه کارگاهی در بروز این حادثه مؤثر بوده است، متذکر شد: من پس از پارک کردن از اتومبیلم پیاده شدم تا به سوی بازار حرکت کنم اما داخل یک چاه بزرگ سقوط کردم زیرا آن محوطه تاریک بود و هشداری نیز برای عدم ورود به آن محوطه وجود نداشت.

همسر این فرد مصدوم نیز در تکمیل اطلاعات بیان شده گفت: من به همراه خانواده‌ام وارد بازار شدم اما همسرم که برای پارک کردن ماشین رفته بود، تأخیر داشت؛ با او تماس گرفتم که بعد از مدتی پاسخ داد و به سختی گفت که نزدیک محل پارک خودرو، داخل یک حلقه چاه حدوداً ۵ متری سقوط کرده است!

وی یادآور شد: من به آن محوطه رفتم و یکی یکی داخل چاله‌ها را می‌گشتم تا همسرم را پیدا کنم. در نهایت با تماس با آتش‌نشانی و اعزام آتش‌نشانان به محل حادثه موفق به خارج کردن همسرم از چاله شدیم. برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند که بی‌احتیاطی همسرم باعث سقوط او به داخل چاله شده در حالی که این طور نیست و علائم هشداردهنده مناسب در آن محوطه وجود نداشته است و روی برخی چاه‌ها را با چوب و میگلرد پوشانده بودند و روی برخی از چاله‌ها محافظی وجود نداشت و نبود درپوش مناسب روی چاه و تاریکی محوطه، باعث بروز این حادثه برای همسرم شده است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها