|
کدخبر: 307892

خودکشی مرد زباله‌گرد جلوی چشمان دخترش!

پدر زباله گرد در شرق تهران در اقدامی هولناک در اتاق خواب به زندگی خودش پایان داد.ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۴ مهرماه در تماس تلفنی با کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه دختر جوانی خبر مرگ پدر ۹۰ ساله اش را به ماموران کلانتری اعلام کرد.

حوادث خودکشی مرد زباله‌گرد جلوی چشمان دخترش!

ماموران به سرعت به محل حادثه اعزام شده و در صحنه با پدر خانواده روبرو شدند که خودش را در خانه حلق آویز کرده بود، با رسیدن عوامل اورژانس فوت این مرد ۹۰ ساله  تایید و ماجرای خودکشی مرد تهرانی به بازپرس امیرحسین علی مردان مخابره شد.

بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه ۱۰ دادسرای جنایی تهران با شروع تحقیقات اولیه دریافت این مرد ۹۰ ساله زباله گرد بوده و دختر جوانش در ساعت خودکشی در خانه حضور داشته است.

دختر متوفی به بازپرس علیمردان گفت: پدرم چند روزی بود از مرگ صحبت می کرد و شب قبل هم به من گفته بود که قصد پایان دادن به زندگی خودش را دارد، اما من باور نمیکردم ولی صبح با صدای بلندی که انگار چیزی به زمین افتاده بود از خواب بیدار شدم وقتی وارد اتاق پدرم شدم دیدم خودش را از سقف دیوار آویزان کرده است برای همین با ماموران کلانتری تماس گرفتم.

بازپرس علی مردان بعد از شنیدن اظهارات دختر متوفی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرده و گفت: تحقیقات در خصوص این مرگ تلخ ادامه دارد .

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها