|
کدخبر: 307512

چاقوکشی و نزاع دسته جمعی در محله نامجو

سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی اهالی یک خانه در محله نامجو و دستگیری بانی این درگیری خبر داد.

حوادث چاقوکشی و نزاع دسته جمعی در محله نامجو

سرهنگ رضا صادقی پور گفت: ۲۸ شهریور ماه به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در خانه ای در محله نامجو و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعا عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از شهروندان با یکی از اراذل و اوباش که دارای سلاح سرد هم میباشد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه فرد توجهی به دستورهای پلیسی نمی کرد که در این شرایط ماموران با شیوه های پلیسی به این درگیری خاتمه دادند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات یک نفر از عوامل اصلی دخیل در درگیری را دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی و تحقیق از متهم مشخص شد که فرد دستگیر شده یکی از اراذل و اوباش محله است که با شهروندان درگیر شده است.

سرهنگ صادقی پور با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها