|
کدخبر: 230558

چاقوکشی ۲ راننده تریلی در محور راسک –سرباز + جزییات

فرمانده انتظامی شهرستان راسک از درگیری ۲ راننده تریلی شهرکردی در محور راسک - سرباز بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی و قدیمی خبر داد.

حوادث چاقوکشی ۲ راننده تریلی در محور راسک –سرباز + جزییات

سرهنگ محمدرضا خارکوهی فرمانده انتظامی شهرستان راسک با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی و شایعه سازی مبنی بر راه بندان توسط سارقان و حمله به راننده تریلی گفتت: به هیچ عنوان خبر منتشر شده صحت ندارد و قویاً تکذیب می گردد .

  فرمانده انتظامی شهرستان راسک گفت: در ساعت سه و نیم بعد از ظهر روز چهارشنبه هشتم دی ماه ۲ راننده تریلی اهل شهرکرد به علت اختلافات خانوادگی قبلی در محور راسک - سرباز (روستای حیط گارگاه و نظر آباد ) با یکدیگر درگیر شده که یکی از رانندگان باضربات چاقو راننده دیگر را از ناحیه دست و گردن مجروح می کند .

  فرمانده انتظامی شهرستان راسک گفت: با حضور مأموران انتظامی در محل وقوع درگیری و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد اختلافات خانوادگی این ۲ راننده شهرکردی مربوط به سال ها قبل بوده و در این محور با یکدیگر روبرو و درگیر می شوند .

    وی افزود: پس از انتقال راننده تریلی زخمی به بیمارستان جهت مداوا بین این ۲راننده صلح انجام و پس از رضایت طرفین خودروها رفع توقیف و پرونده سازش شد.

    سرهنگ خارکوهی در پایان اظهار داشت: خبر منتشر شده که تشویش اذهان عمومی را در پی داشته مورد تایید نبوده و قوی تکذیب می گردد و کسانی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطر بیندازند قطعاً با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها