|
کدخبر: 307457

واژگونی مینی بوس در بزرگراه آیت الله سعیدی با ۲۰ گردشگر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بامداد امروز خبر داد.

حوادث واژگونی مینی بوس در بزرگراه آیت الله سعیدی با ۲۰ گردشگر

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: راس ساعت ۲۴ یعنی آغاز بامداد امروز اول مهرماه یک مورد حادثه واژگونی مینی بوس در بزرگراه آیت الله سعیدی مسیر جنوب به شمال قبل از پل بهاران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه ایستگاه شماره ۶۵ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه آتش نشانان ملاحظه کردند یک دستگاه مینی بوس با ۲۰ نفر سرنشین آقا و خانم که گردشگر بوده و از سفر باز می‌گشتند در برخورد با گارد ریل و نیوجرسی کنار گاردریل مینی بوس واژگون می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تعدادی از سرنشینان قبل از رسیدن آتش نشانان از مینی بوس خارج شده و اما مابقی در مینی بوس گرفتار شده بودند که با حضور آتش نشانان این افراد نیز از مینی بوس خارج می‌شوند.

ملکی تصریح کرد: ۴ نفر از جمله دو آقا و دو خانم دچار مصدومیت شده بودند که این مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند. مینی بوس با کمک جرثقیل به حالت اولیه برگشته و محل حادثه بعد از ایمن‌سازی برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. این عملیات در ساعت ۰۱:۲۵ بامداد به پایان رسید.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها